Ben gidiyorum 🫡 Tayland 🌴
14
●910
- 28-08-2023, 23:25:10zaten öyle olmuyor mu türkiye de mühendislik yapacagıma amerika da garsonluk yaparım diyen arkadaşlarım var dı ve dedikleri gibi garsonluk yapıyorlarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2023, 23:39:51Felekten bir Gece 2 geldi aklıma koptumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2023, 01:47:02Aslında hem doğru hem yanlış söylemişsiniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Türkiyede kalifiye insan sayısı az işini iyi yapan iyi yerlere gelebilir.
Diğer yandan Türkiyede elde edeceğin para değersiz + sınırlı , ortada bir pasta var ve bu pastadan herkesin pay alma şansı yok.
Örnek : 1000 kişi 5000 kişi aradan sıyrılsa dahi herkes bunu başaramaz.
Yani bu ülkede sizin alanınızdaki başarılı insan sayısı arttıkça senin kazandığın para azalır.
Ya sınırları aşacaksın yada ortadakine razı olacaksın.
