Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de zengin olamayan hiç bir yerde olamaz.
Kişisel düşüncem çünkü bu kadar kalitesiz ve eğitimsiz bir yerde bir konuda yeterli bir bilgiye sahip olan kişi zengin olur.
Buradaki grafik, yazılım ve çeşitli faliyet gösteren kişiler amerikada getir götür yapar mesela. (Herkesi katmıyorum iyiler var elbet) ama ekmek yiyemezler.
Kişiselleştirmeden yorum yapıyorum, başarılar dilerim çok güzel bir ülke.
Aslında hem doğru hem yanlış söylemişsiniz.
Evet Türkiyede kalifiye insan sayısı az işini iyi yapan iyi yerlere gelebilir.
Diğer yandan Türkiyede elde edeceğin para değersiz + sınırlı , ortada bir pasta var ve bu pastadan herkesin pay alma şansı yok.
Örnek : 1000 kişi 5000 kişi aradan sıyrılsa dahi herkes bunu başaramaz.
Yani bu ülkede sizin alanınızdaki başarılı insan sayısı arttıkça senin kazandığın para azalır.
Ya sınırları aşacaksın yada ortadakine razı olacaksın.