Türkiye'de zengin olamayan hiç bir yerde olamaz.
Kişisel düşüncem çünkü bu kadar kalitesiz ve eğitimsiz bir yerde bir konuda yeterli bir bilgiye sahip olan kişi zengin olur.
Buradaki grafik, yazılım ve çeşitli faliyet gösteren kişiler amerikada getir götür yapar mesela. (Herkesi katmıyorum iyiler var elbet) ama ekmek yiyemezler.
Kişiselleştirmeden yorum yapıyorum, başarılar dilerim çok güzel bir ülke.
zaten öyle olmuyor mu türkiye de mühendislik yapacagıma amerika da garsonluk yaparım diyen arkadaşlarım var dı ve dedikleri gibi garsonluk yapıyorlar