• 17-08-2023, 11:19:31
    #10
    OnurK_BT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla çok iyi sigorta olayı olmasa cumartesi pazar yedek şoförlük yapmak isterdim firmalarda
    hissiyatı çok güzeldi valla, büyük arabanın verdiği farklı bir güç vardı, çarşıya indiğimde böyle tofaş-hondacı tayfalara kafa tutuyordum makas atanları sıkıştırıyordum sonra ışıkta yanıma yanaşıyorlardı G3 gösterince hemen geri vites yapıyordu korkaklar muhteşem birşeydi ya
  • 17-08-2023, 11:26:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende o ventil ve rotardar sesini çok seviyorum. İnsanı kendine bağlıyor.
  • 17-08-2023, 11:34:31
    #12
    selamlaaarr
  • 18-08-2023, 01:18:10
    #13
    Aleyküm selam, Nickten bellidir sanırım