Hangi Sanatçıyla Arkadaş Olmak İsterdiniz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Sanatçıyla Arkadaş Olmak İsterdiniz?
11
●
354
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi Sanatçıyla Arkadaş Olmak İsterdiniz?
1
2
14-08-2023, 20:03:58
#10
tunatun
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen bence Dua'yı sarhoş ederdin
Biz sadece limonata içiyoruz
14-08-2023, 20:04:28
#11
ThecBerg
Üyeliği durduruldu
Hiç düşünmeden ve tereddüt etmeden mustafa kemal paşayla birer duble rakı içmek isterdim. Yazarken dahi gözlerim doldu. İlkokul öğretmenime çok teşekkür ederim böyle yetişirdiği için beni
14-08-2023, 21:04:04
#12
Haz
Teoman
Kaan
Nejat
Bu üçüyle ev arkadaşı olmak isterdim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler