• 07-08-2023, 11:12:41
    #46
    Nasıl ya sabah 10 da işe giden sadece ben mi varım
  • 07-08-2023, 13:26:41
    #47
    sabah 6da kalkıyorum 7 iş başı hahahaha
  • 07-08-2023, 19:03:48
    #48
    3 saat çalıştım amerika yı satın aldım sen hala asgari ücretle mi çalışıyorsun
  • 07-08-2023, 19:53:46
    #49
    05.15 de kalkıyorum işe gitmek için
  • 07-08-2023, 20:34:39
    #50
    Ah ah keşanlı Trump şu Batu Z'ye güzel bir ultimatom verse keşke, koskoca devlet başkanları bile sabahın 6-7'sinde kalkıp işe gidiyor adamdaki ego, kibre bak
    https://youtube.com/clip/Ugkx4j9kL4v...o_ns0wi_vfHilm
  • 07-08-2023, 21:04:10
    #51
    5.50de uyanıyorum
  • 07-08-2023, 22:49:58
    #52
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batu dışında bitane daha var.
    Lucifer değil , hani şu sahte dolarlarla video çeken ördek 😂
    Ben ona ayarım
    Ekim kayadır, Amazondan milleti iyi soydu şimdide başka şekilde devam ediyor
  • 08-08-2023, 00:25:51
    #53
    Günaydın patron 🤣
  • 08-08-2023, 07:01:36
    #54
    Saat 07:00 uykumu yatakta bırakıp zorla kalkıp şuan servis bekleyen ben ?