Redmi 10s kullanıyorum günlük kullanım için yeterli.
Akıcı ve hızlı ama kamerası çöp diyebilirim.
Oyun severlere tavsiye edilmez.
R10 Ahalisi Hangi Telefonu Kullanıyor
113
●3.568
- 26-07-2023, 18:42:42Şimdilik Redmi Note 9S 64GB kullanıyorum daha 2 saat önce Poco F4 128GB sipariş etmiştim bu konuyu gördüm
- 26-07-2023, 18:43:57Hayırlı olsun hocam şimdidenahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2023, 18:45:33Teşekkürler, merak eden olursa pm'den rez alsın geldiğinde ilk kullanım tecrübemi paylaşırımEmirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle