• 25-07-2023, 10:25:08
    #1
    Selamlar. Kahramanmaraşta yaşıyorum. DEPREM sonrasında enkazda kaldık ve en sağlam sayılabilcek biyerde kalıyoruz.

    Buna rağmen sallandık.

    AFAD'dan son dakika deprem açıklaması geldi. Adana'nın Kozan ilçesinde saat 08.44'te 5,5 büyüklüğünde deprem oldu. İlk bilgilere göre ölen veya yaralanan olmadığı belirtiliyor.


    Geçmiş olsun...
  • 25-07-2023, 10:29:09
    #2
    Adıyamandayım baya hissettim Hocam
  • 25-07-2023, 10:29:40
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Geçmiş olsun hocam
  • 25-07-2023, 10:29:42
    #4
    Psikolojik olarak çok yıprattı bizi.
  • 25-07-2023, 10:31:28
    #5
    Uyuyordum hissetmedim az önce haberlerde gördüm
  • 25-07-2023, 10:33:23
    #6
    Umarım bir ders almisizdir geçmiş olsun yaralı ve ölü olmamasına çok sevindim
  • 25-07-2023, 10:40:04
    #7
    Çok geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun 🙏
  • 25-07-2023, 10:45:47
    #8
    Adıyaman'dan hissettik geçmiş olsun...
  • 25-07-2023, 11:30:54
    #9
    Geçmiş olsun hocam.