R10 halkının büyük bir bölümü zamanını bilgisayarda geçiriyor doğal olarak.
Peki siz günde kaç saat bilgisayarda geçiriyorsunuz?
Ayrıca gözlerinizi korumak için bir şey yapıyor musunuz?
14-15 saat harcıyorum. O kadar sıkıldım ki teknolojiden, bilgisayardan, telefondan ve diğer dijital aletlerden. Acilen parayı bulup reel sektöre geçip insan içine karışmam lazım.