• 19-07-2023, 20:55:23
    #1
    En iyisi sanırım
    R10 halkının büyük bir bölümü zamanını bilgisayarda geçiriyor doğal olarak.
    Peki siz günde kaç saat bilgisayarda geçiriyorsunuz?
    Ayrıca gözlerinizi korumak için bir şey yapıyor musunuz?

    Yorumları alalım.
  • 19-07-2023, 20:56:09
    #2
    4ㅤㅤㅤㅤ
    • Gelistirici
    Gelistirici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-07-2023, 20:56:27
    #3
    Çocuk olunca 22:00-00:00 arası belki 😂😂😂
  • 19-07-2023, 20:56:42
    #4
    14-15 saat harcıyorum. O kadar sıkıldım ki teknolojiden, bilgisayardan, telefondan ve diğer dijital aletlerden. Acilen parayı bulup reel sektöre geçip insan içine karışmam lazım.
  • 19-07-2023, 20:57:14
    #5
    Kurumsal PLUS
    +15
  • 19-07-2023, 20:57:16
    #6
    15 saat minumum önlem olarak yapılacak birşey pek yok gibi özel yapım damla kullanıyorum ara ara
  • 19-07-2023, 20:58:07
    #7
    1,2
  • 19-07-2023, 20:59:12
    #8
    Şu aralar ortalama 18-20 saat civarı diyebilirim.
    Genelde 12'nin altına tatiller dışında düşmez.
  • 19-07-2023, 20:59:46
    #9
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 saat minumum önlem olarak yapılacak birşey pek yok gibi özel yapım damla kullanıyorum ara ara
    Damlanın ismi nedir nerden bulabiliriz