• 19-07-2023, 09:20:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    FİYATLAR HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ
  • 19-07-2023, 09:22:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://youtu.be/pZMucl__N9E
  • 19-07-2023, 09:22:37
    #3
    daha zam gelir bence
  • 19-07-2023, 09:25:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bitek kulağımızın arkası kaldı
  • 19-07-2023, 09:25:42
    #5
    Ben hep 50 liralık alıyorum zaten.
  • 19-07-2023, 09:27:21
    #6
    uçuyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
  • 19-07-2023, 09:28:04
    #7
    Siz olayı anlamamışsınız , zararlı diye yapıyorlar , Halkı düşünüyorlar.
    Zaten coca-cola israilin , din düşmanımız onlar.
  • 19-07-2023, 09:29:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz olayı anlamamışsınız , zararlı diye yapıyorlar , Halkı düşünüyorlar.
    Zaten coca-cola israilin , din düşmanımız onlar.
    Hocam pepsiyede zam geliyor 😅😅
  • 19-07-2023, 09:32:17
    #9
    arkadaşlar kola zararlı içmeyin zaten. Ayrıca ev almayın deprem vs. yıkılıyor. Araba almayın mazot pahalı otobüse dolmuşa binmeyin onlarda pahalı et falan yemeyin havalar sıcak