• 18-07-2023, 03:57:59
    #1
    edit: uykum var ama yatasım yok.
  • 18-07-2023, 04:02:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    derdim yok tinderdan biriyle konuşuyorum sabah iş var bir de
  • 18-07-2023, 04:02:57
    #3
    Çalışmak.
  • 18-07-2023, 04:03:25
    #4
    Geceyi seviyorum
  • 18-07-2023, 04:03:54
    #5
    java öğreniyorum
  • 18-07-2023, 04:05:11
    #6
    Hem geceyi seviyorum, hem de pastadan payımı almaya çabalıyorum.
  • 18-07-2023, 04:05:32
    #7
    (o kadar çok sorun var ki hangi birini anlatayım diye düşünüyorum emotesi ...)
    • HellorDTR
    • lorxy
    HellorDTR ve lorxy bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-07-2023, 04:05:36
    #8
    Dert değil. Az uyumak... Standart olarak hayata adapte edildiğinde daha da değer kazanıyor
  • 18-07-2023, 04:07:45
    #9
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dert değil. Az uyumak... Standart olarak hayata adapte edildiğinde daha da değer kazanıyor
    Benim günlük max uykum bazen 4 saat bazen 10 saat ( ondada alarımı uyku semesi kapatıyorum bir bakıyorum saat 3 olmuş ulan gün bitmiş )