• 16-07-2023, 04:48:37
    #55
    Eğer bu konu silinmezse yarın akşam buradaki görseli güncelleyeceğim.

  • 16-07-2023, 06:10:33
    #56
    Döviz kazanıyorum, tek yaşıyorum, umrumda bile değil açıkçası. Yansın bitsin kül olsun isterse ekonomi falan, gram umrumda değil. Kim açmış, kim tokmuş, ilgilenmiyorum. Bu arada Erdoğan'a oy verdim. Kötünün iyisi oydu çünkü. 42'den 35'e düşen bir iktidar partisi karşısında FETÖ, PKK, bilimum sol marjinal grubun bir araya gelip desteklediği muhalefet 48'de kalıyorsa sorunu oturup kendinizde arayın. Ama, halk yanlış tabi. Haklısınız.
  • 16-07-2023, 08:00:08
    #57
    Banane ben hep 50 liralık alıyorum bana dokunmuyor
  • 16-07-2023, 08:24:40
    #58
    Zerre umrumda değil, alan la alamayan belli olsun artık yeter