• 16-07-2023, 02:33:07
    #46
    Süper haber ! Keşke 100tl olsa
  • 16-07-2023, 02:33:47
    #47
    Haberi okuduğum an koşa koşa benzinliğe gidip 25 TL'den fulledim. Anı kurtardık da bir hafta sonra ne yapacağız bakalım )
  • 16-07-2023, 02:36:23
    #48
    şahlandı ya fark ettinizmi çok şahlandı
    şahlanmasa böyle olmazdı.
  • 16-07-2023, 03:01:27
    #49
    Bende destekliyorum gayet güzel bir haber neresinden bakarsanız bakın faydalı. En başlıca artısı trafik az da olsa azalacaktır.
    Akaryakıt zammı ile birlikte iğneden ipliğe her şeye ardı arkasına zam geleceği için alım gücü genel olarak daha da düşecektir bu da bir çok yerde kalabalığın ve lüks tüketiminin azalmasına sebep olacaktır.

    Şahsi yorumum böyle bir güncelleme esnasında sadece ötv ile birlikte keşke akaryakıt fiyatları içinde bir önlem alınsaydı hem ötv hem akaryakıt güncellemesiyle çok daha iyi bir kombinasyon tutturulabilirdi. Ek olarak araç kullanmayıp toplu taşıma hizmetinden yararlanan vatandaşlarımız içinde bir vergi alınabilirdi. Sonuç olarak herkes taşın altına elini koymalı bugünleri hep birlikte atlatacağız ya da sağ kalanlarla
  • 16-07-2023, 03:14:25
    #50
    Seçim gününden beri sorguladığım tek konu şu, abi çevreme bakıyorum. Kimse memnun değil, bir tane bile iktidarı savunan adam yok.
    Ben memnun değilim o memnun değil şu memnun değil de
    Nerde bu %52 lik kesim. aklım sırrım ermiyor.

    Seçim zamanı askerdeydim. Bir tane bile iktidar yanlısı adam görmedim. Sadece biri vardı oda kötünün iyisi diyor.
    Bir gece de 5 er lira zamlar, onlar bunlar nereye gidiyoruz diye bir tane adam da çıkıp sorgulamıyor. Muhallefette bitti insanlarda bitti. Kimse sesini soluğunu çıkartamıyor.
    Bu dünyada artık böyle gideriz gibi duruyorda, sorumlusu her kim varsa ahirette iki elim yakasında olsun hakkım helal değildir.
    • DoraOtomotiv
    • VipLayer7
    DoraOtomotiv ve VipLayer7 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-07-2023, 03:14:33
    #51
    bende memnunum bu zamlar ile birlikte akaryakıt taşıma maliyetlerine kalem kalem zamlar gelecek haliyle 40 yada 45 lira olmasını bekliyorum bu yıl sonuna
  • 16-07-2023, 03:14:43
    #52
    Benim v8i satma vakti geldi yeni hesaba göre 6tl yakıyor
  • 16-07-2023, 03:28:15
    #53
    Yakıt litresi artık 35 TL arkadaşlar, şaka değil. En düşük motor araba 2.2 TL civarı yakacak demek bu km başına, bütün yiyecek, sebze, giyecek vb. ürünlere en az %20 zam demek. Eyt, memura absürt zam ve depremin faturası çıkmaya başladı.
  • 16-07-2023, 03:37:29
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Bence dis mihraklarin yapmis oldugu zamlar cok az daha cok zam yapilmali ben yeterli bulmuyorum sahsen benzin mesela 75 80 tl olmali ekmek 50 60 tl olmali maaslar aylik mutfak masraflarini karsilamamali belki uyanirlar