AKDAG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bildiğim her şey çevremin kapasitesi sonucu bana ulaşmış bilgiler çevremin kapasitesi gerçek benliğime göre düşük ise otomatik bende gerçek kapasite yerine çevremin yansıyan kapasitesine sahip olacağım. Bu da demek ki kısıt yokmuş gibi ama kısıtlama var.
Gerçekte marsta prens olup goblinleri yönetecebileceken şuanki cevre kapasitesi bunu desteklemekte.
Bir de cevrenin oluşturduğu bigiler doğru mi ki?
oluşuma göre mi bilgi var.
Bilgiye göre mi oluşum var?
Kısacası ne kadar kişi ile tanışırsan o kadar kendin olursun. Kapasite yüksekse,
Kapasite düşükse sistemden kopmak daha mantıklı,

