• 15-07-2023, 19:28:08
    #37
    AKDAG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini bilmek > diğer her bilgiden

    Kendini bilmek üzerine düşün, taşın, derinleş derim, gerisi zaten gelir merak etme kardeşim
    Bilmediğim bir ortamda neden kendimi bulmaya çalışayım ki?
    Bildiğim her şey çevremin kapasitesi sonucu bana ulaşmış bilgiler çevremin kapasitesi gerçek benliğime göre düşük ise otomatik bende gerçek kapasite yerine çevremin yansıyan kapasitesine sahip olacağım. Bu da demek ki kısıt yokmuş gibi ama kısıtlama var.
    Gerçekte marsta prens olup goblinleri yönetecebileceken şuanki cevre kapasitesi bunu desteklemekte.
    Bir de cevrenin oluşturduğu bigiler doğru mi ki?
    oluşuma göre mi bilgi var.
    Bilgiye göre mi oluşum var?
    Kısacası ne kadar kişi ile tanışırsan o kadar kendin olursun. Kapasite yüksekse,
    Kapasite düşükse sistemden kopmak daha mantıklı,
  • 15-07-2023, 19:29:50
    #38
    Küçükken bize "Eşek hoşaftan ne anlar" diye öğretildi.

    Sonra birileri çıktı ve "Hayır o sözün doğrusu Eşek hoş laftan ne anlar?" dedi.

    Yıllar sonra doğrusunun "Eşek hoşaftan ne anlar?" olduğunu öğrendim.

    Kaynak : TDK

  • 15-07-2023, 19:46:36
    #39
    Galaksimize en yakın galaksi Andromeda galaksisidir.
  • 15-07-2023, 20:01:52
    #40
    Hic anlamamışsın yazdığımı hiç 🫠 Kendini bil, bunu araştırman lazim 🫡

    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğim bir ortamda neden kendimi bulmaya çalışayım ki?
    Bildiğim her şey çevremin kapasitesi sonucu bana ulaşmış bilgiler çevremin kapasitesi gerçek benliğime göre düşük ise otomatik bende gerçek kapasite yerine çevremin yansıyan kapasitesine sahip olacağım. Bu da demek ki kısıt yokmuş gibi ama kısıtlama var.
    Gerçekte marsta prens olup goblinleri yönetecebileceken şuanki cevre kapasitesi bunu desteklemekte.
    Bir de cevrenin oluşturduğu bigiler doğru mi ki?
    oluşuma göre mi bilgi var.
    Bilgiye göre mi oluşum var?
    Kısacası ne kadar kişi ile tanışırsan o kadar kendin olursun. Kapasite yüksekse,
    Kapasite düşükse sistemden kopmak daha mantıklı,
  • 15-07-2023, 20:06:28
    #41
    27 Mayıs Darbesi ile Demokrat Parti iktidarı son bulmuştur. Darbenin öncülerinden olan bazı milliyetçi askerler tarafından ezanın Arapça okunması sertçe eleştirilmiştir. Darbe bildirisini radyodan okuyan Piyade Kurmay Albay Alparslan Türkeş, darbe sonrası verdiği bir röportajda ezanın tekrar Arapça okutulmasını "ihanet" olarak nitelemiş, "Türk camiinde Türkçe Kur’an okunur, Arapça değil" demiştir.
    Bu arada öncesinde demokrat parti ve chp oyları ile ezan geri arapçaya dönmüştür.
  • 15-07-2023, 20:06:42
    #42
    Kişisel Rütbe
    bluecrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçükken bize "Eşek hoşaftan ne anlar" diye öğretildi.

    Sonra birileri çıktı ve "Hayır o sözün doğrusu Eşek hoş laftan ne anlar?" dedi.

    Yıllar sonra doğrusunun "Eşek hoşaftan ne anlar?" olduğunu öğrendim.

    Kaynak : TDK


    https://www.youtube.com/watch?v=8pJpNXTMfv8
  • 15-07-2023, 20:08:29
    #43
    Kişisel Rütbe
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Mayıs Darbesi ile Demokrat Parti iktidarı son bulmuştur. Darbenin öncülerinden olan bazı milliyetçi askerler tarafından ezanın Arapça okunması sertçe eleştirilmiştir. Darbe bildirisini radyodan okuyan Piyade Kurmay Albay Alparslan Türkeş, darbe sonrası verdiği bir röportajda ezanın tekrar Arapça okutulmasını "ihanet" olarak nitelemiş, "Türk camiinde Türkçe Kur’an okunur, Arapça değil" demiştir.
    Bu arada öncesinde demokrat parti ve chp oyları ile ezan geri arapçaya dönmüştür.
    1935'te dp yoktu ki

    -------------
    1950'li yıllarda bir gün İsmet İnönü Antep'e gelir ama Antepte İnönüyü oteline alan adama menderes 3 yıl hapis cezaası verir ve buna demokrası der
  • 15-07-2023, 20:15:32
    #44
    Nasa astronotlari gorevdeyken ulkelerinde bir secim denk gelirse oy kullanmak icin kodlanmis bir mail atarak oylarini kullanirlar.
  • 15-07-2023, 20:18:44
    #45
    AKDAG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hic anlamamışsın yazdığımı hiç 🫠 Kendini bil, bunu araştırman lazim 🫡
    Kendimi bilmemek isteyişim belki kendi mi yapıyor, bunu ben de bilmiyor olabilirim kendimi bilmediğim için
    bunu ölçümleyecek kesin bir bilgi var mı ki?