Altair adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dünya'da üst üste 4 gün sıcaklık rekoru kırıldı.
9
●272
- 07-07-2023, 17:57:48Ben kime laf anlatıyorum ki zaten adam daha okuduğunu anlamıyor. Güzel kardeşim bak ben diyorum ki: ölümlü olmamız dünyayı mahvedeceğimiz anlamına gelmiyor. Şöyle düşün, dinozorların aklı olsaydı ve "nasıl olsa öleceğiz, yık her tarafı" mantığıyla hareket etseydi sen buna tepki vermez miydin? Verirdin, çünkü onlardan sonra sen yaşayacağın için yaşam alanının mahvolmasını istemiyorsun ki bu çok doğal kimse istemez. İnsanlık yok olduktan sonra belki de canlılık devam edecek. Daha farklı medeniyetler, canlılar ortaya çıkacak belki. Onun için şu anda böyle hareket etmek doğru değil. Emin ol yarın bir gün buzullar, dünyanın ortalama 3 derece sıcaklık artışına dayanamayıp (ki 3 derece artış demek dünyanın üstüne 100 battaniye koymak gibi bir şey) eridiğinde eşini/dostunu/yakınını kaybedince emin ol böyle konuşamazsın. Madem öyle senin bakış açına göre ben gelip "nasıl olsa bu yarın bir gün ölecek, ben en iyisi bunun evini yıkayım" dersem bu mantıklı olur. Nasıl olsa ölümlüyüz, yaşam alanının ne önemi var ki?