Masaya yumruk attım ekran böyle oldu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Masaya yumruk attım ekran böyle oldu?
31
●
2.328
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Masaya yumruk attım ekran böyle oldu?
1
2
3
4
01-07-2023, 23:07:16
#1
dijitalartiz
Sevgili dostlar,
Öncelikle beni meze olarak kullandığınız için teşekkürler
Sorun düzeldi, HDMI kablosu ile alakalıymış değiştirince düzeldi.
Bir sonraki yumrukta görüşmek üzere :P
01-07-2023, 23:08:20
#2
AEE
Üyeliği durduruldu
01-07-2023, 23:08:26
#3
Reinchus
Gold üye
o da korkmuş
01-07-2023, 23:09:20
#4
MainMagnet
İçi titremiş bence
01-07-2023, 23:09:47
#5
Navitom
Geçmiş Olsun Hocam Çocugunuz Olmuş.
01-07-2023, 23:10:18
#6
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Şiddetin çözüm olmadığının kanıtı.
01-07-2023, 23:13:20
#7
dijitalartiz
Rex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Reinchus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o da korkmuş
MainMagnet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İçi titremiş bence
Navitom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmiş Olsun Hocam Çocugunuz Olmuş.
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şiddetin çözüm olmadığının kanıtı.
Gece gece meze yaptınız beni he
Alt tarafı masaya vurdum. Var mıdır tahmin sebebiyle alakalı?
01-07-2023, 23:14:56
#8
Kizilay
kalbi kırılmış
01-07-2023, 23:15:18
#9
Navitom
dijitalartiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gece gece meze yaptınız beni he
Alt tarafı masaya vurdum. Var mıdır tahmin sebebiyle alakalı?
İncinmiş
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler