Bu adamı bulmanın bir yolu olmalı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu adamı bulmanın bir yolu olmalı
10
●
604
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu adamı bulmanın bir yolu olmalı
1
2
27-06-2023, 19:09:58
#10
Reigins
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fark etmiyor kurulduğu IP'ye gidip öttürüyorlar
o ******** proxy falan kullanıyodur
27-06-2023, 19:13:09
#11
Misafir
Reigins adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o ******** proxy falan kullanıyodur
o da kurtarmaz ki abi
BTK dediğimiz kurum bu basit numaraları yemiyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler