
İzmir Çeşme'de tuvalet ücreti 50 TL
20
●936
- 26-06-2023, 13:41:32Müstahak. Ben İzmir'de yaşıyorum son 3 yıldır Çeşme'ye gitmiyorum. Giden de gösteriş yapmaya, zenginliğini duyurmaya, story atmaya gidiyor artık zaten. Oradaki tüm mekanlar (konaklama/beach/restoran) hepsi milleti kerizliyor. Herkes de memnun. Bu kervana tuvaletçiler de katılmış, tebrik ederim.
- 26-06-2023, 13:41:37Allah akıl fikir versin yani bu ne terbiyesizlik bilmiyorum
ücretli olmasına asla birşey demiyorum tabikide ücretli olacak olmalıda bence ama 50 ne arkadaşım ya - 26-06-2023, 13:51:581000 kisi mi? Esenler otogari tualeti mi orasi?BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2023, 13:52:44Hocam çeşmeden bahsediyoruz sabahtan akşama kadar 1.000 kişi hayli hayli gelirMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
