• 26-06-2023, 13:38:54
    #1
  • 26-06-2023, 13:41:25
    #2
    Ahahahahhahahhahah
  • 26-06-2023, 13:41:32
    #3
    Müstahak. Ben İzmir'de yaşıyorum son 3 yıldır Çeşme'ye gitmiyorum. Giden de gösteriş yapmaya, zenginliğini duyurmaya, story atmaya gidiyor artık zaten. Oradaki tüm mekanlar (konaklama/beach/restoran) hepsi milleti kerizliyor. Herkes de memnun. Bu kervana tuvaletçiler de katılmış, tebrik ederim.
  • 26-06-2023, 13:41:37
    #4
    Allah akıl fikir versin yani bu ne terbiyesizlik bilmiyorum

    ücretli olmasına asla birşey demiyorum tabikide ücretli olacak olmalıda bence ama 50 ne arkadaşım ya
  • 26-06-2023, 13:47:57
    #5
    Bunuda dolar kuruna bağlarlar şimdi 😂
  • 26-06-2023, 13:48:55
    #6
    Offff 1000 kişi gelse 50.000 tl günlük tuvaletçi olmaya gidiyorum ben arkadaşlar hiç gerek yok çalışmaya
  • 26-06-2023, 13:51:58
    #7
    BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Offff 1000 kişi gelse 50.000 tl günlük tuvaletçi olmaya gidiyorum ben arkadaşlar hiç gerek yok çalışmaya
    1000 kisi mi? Esenler otogari tualeti mi orasi?
  • 26-06-2023, 13:52:23
    #8
    Çoğu kişi belki denize işer zaten suyun içindeler kim nerden görecek dalgalar suyu temizliyor

    kesin vardı yapan
  • 26-06-2023, 13:52:44
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 kisi mi? Esenler otogari tualeti mi orasi?
    Hocam çeşmeden bahsediyoruz sabahtan akşama kadar 1.000 kişi hayli hayli gelir