• 23-06-2023, 02:14:36
    #1
    Enparadan vadesiz usd hesabı açtım fakat herhangi bir şekilde kabul etmiyorlar nasıl halledicem ?
  • 23-06-2023, 02:18:56
    #2
    ben enpara ile alıyorum. swift kodu kısmına FNNBTRISXXX yazın yeterli
  • 23-06-2023, 02:22:23
    #3
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben enpara ile alıyorum. swift kodu kısmına FNNBTRISXXX yazın yeterli
    aldığım 6 aylık hesap cüzdanı kısmını atıyorum ama onay almıyor
  • 25-06-2023, 11:24:50
    #4
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben enpara ile alıyorum. swift kodu kısmına FNNBTRISXXX yazın yeterli
    nasıl yani, ödemeyi dolar olarak mı alıyorsunuz?
  • 25-06-2023, 12:18:43
    #5
    fethh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yani, ödemeyi dolar olarak mı alıyorsunuz?
    dolar olarak listeleniyor ama ödemeyi aldığın an otomatik tl’ye çeviriyorlar. dolar olarak kalmıyor yani
  • 25-06-2023, 15:20:18
    #6
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar olarak listeleniyor ama ödemeyi aldığın an otomatik tl’ye çeviriyorlar. dolar olarak kalmıyor yani
    arkadaş vadesiz dolar hesabı açtım diyince dolar olarak alınabiliyor sandım.
  • 25-06-2023, 16:26:45
    #7
    Ödeme dolar olarak gelmiyor direk tl olarak geliyor
  • 25-06-2023, 16:41:36
    #8
    TL hesabı yazmalısınız, banka adına QNB FINANSBANK A.S yazın, swift koduna FNNBTRISXXX yazın, iban olarak tl açılmış ibanı boşluksuz yazın, usd olarak satsanızda tl olarak gönderiyorlar
  • 06-07-2023, 07:19:59
    #9
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben enpara ile alıyorum. swift kodu kısmına FNNBTRISXXX yazın yeterli
    bir kere daha gördüm seni etsyle alakalı konularda kral, tecrübelisin herhalde bu konuda