Etsy Enpara ile ödeme alamak istiyorum
10
●504
- 23-06-2023, 02:18:56ben enpara ile alıyorum. swift kodu kısmına FNNBTRISXXX yazın yeterli
- 23-06-2023, 02:22:23aldığım 6 aylık hesap cüzdanı kısmını atıyorum ama onay almıyorKarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2023, 11:24:50nasıl yani, ödemeyi dolar olarak mı alıyorsunuz?KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2023, 12:18:43dolar olarak listeleniyor ama ödemeyi aldığın an otomatik tlye çeviriyorlar. dolar olarak kalmıyor yanifethh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2023, 15:20:18arkadaş vadesiz dolar hesabı açtım diyince dolar olarak alınabiliyor sandım.KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2023, 16:41:36TL hesabı yazmalısınız, banka adına QNB FINANSBANK A.S yazın, swift koduna FNNBTRISXXX yazın, iban olarak tl açılmış ibanı boşluksuz yazın, usd olarak satsanızda tl olarak gönderiyorlar
- 06-07-2023, 07:19:59bir kere daha gördüm seni etsyle alakalı konularda kral, tecrübelisin herhalde bu konudaKarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle