Enflasyonla beraber miktarlar da artmıştır diye düşünüyorum.
Türk Lirası cinsinden borçlanmayı çoğu insan gibi ben de mantıklı buluyorum. Benim şu anda 200k civarı borcum var. Yarısı arabanın yarısı da başka şeylerin borcu. Elimde ne var ne yok satsam borç bitiyor ama elimdeki her şey sürekli değerlendiği için kardayım. Borç beni korkutmuyor.
Geleneksel ne kadar borcunuz var konusu
56
●3.036
- 12-06-2023, 10:25:1855k civarı. Bu ay sonuna kadar 10k ayarlamam lazım sıkıntıdayım nasıl çözeceğiz hiç bilmiyorum
- 12-06-2023, 10:27:58kriptomu hocam geçmiş olsunMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle