• 12-06-2023, 10:20:15
    #1
    Enflasyonla beraber miktarlar da artmıştır diye düşünüyorum.

    Türk Lirası cinsinden borçlanmayı çoğu insan gibi ben de mantıklı buluyorum. Benim şu anda 200k civarı borcum var. Yarısı arabanın yarısı da başka şeylerin borcu. Elimde ne var ne yok satsam borç bitiyor ama elimdeki her şey sürekli değerlendiği için kardayım. Borç beni korkutmuyor.
  • 12-06-2023, 10:22:20
    #2
    27k tl
  • 12-06-2023, 10:25:18
    #3
    55k civarı. Bu ay sonuna kadar 10k ayarlamam lazım sıkıntıdayım nasıl çözeceğiz hiç bilmiyorum
  • 12-06-2023, 10:25:19
    #4
    45k
  • 12-06-2023, 10:26:21
    #5
    Şuan 85k civari ama borç değil bence yani
  • 12-06-2023, 10:26:34
    #6
    Qui non proficit, deficit
    KYK Kredisi hariç 12K
  • 12-06-2023, 10:27:13
    #7
    Borç yokta 1 milyonu çöpe attık yerine koymaya çalışıyoruz
  • 12-06-2023, 10:27:22
    #8
    dalga geçer gibi olacak ama 800TL (öğrenciyim)
  • 12-06-2023, 10:27:58
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borç yokta 1 milyonu çöpe attık yerine koymaya çalışıyoruz
    kriptomu hocam geçmiş olsun