Mutlu olmak bu basitken neden mutsuz olsunlar?
Bu sezon, birçok basketbol maçını sahasında izledim. Kesinlikle şunu gördüm: Birkaç saatliğine de olsa hayattan kopmak güzel his. Mutlu olmak için neden varsa, neden mutlu olmasınlar? Sonuç olarak, insanlar sevinmek istiyor. Bu kadar kolayken, sevinsinler daha iyi.