Adam haklı hocam. Hayır insan 31 lira için icra davası mı açar ya! Hiç mi utanmadınız diyeceğim de bunlar utanmaz. Bunların utanma duygusu alınmış. Adam Allah bilir aylarca-yıllarca kaç bin liralar ödemiştir. 31 Liranıza mı kaldı sizin? Altı üstü 31 lira ya.
Bu dosya borcu değil. Dosya açılırken devlete ödenen paralar.
Ayrıca bu tip icra takipleri özel şekilde açılıyor.
Otomatik diyebiliriz. Sol taraftaki dosya hesabı yazan yerde
asıl alacak diye bir şey yazar. Borç odur. En alttaki de dosyaya borcudur
______
Arayıp söylemeleri gerekmiyor. Kimse kanuni haklarını kullanacağını
karşı tarafa bildirmek zorunda değil. Kimse kimse ile muhatap olmak
zorunda değil.
Bu icra davası sicile işliyor mu , yani borçtan dolayi bize haber vermeden dava açsalar bizde hemen ödesek sorun olur mu yoksa sicile isler mi , geçenlerde birinde okumuştum sicile işler hapis yatmazsiniz demişti.
Bu dosya borcu değil. Dosya açılırken devlete ödenen paralar.
Ayrıca bu tip icra takipleri özel şekilde açılıyor.
Otomatik diyebiliriz. Sol taraftaki dosya hesabı yazan yerde
asıl alacak diye bir şey yazar. Borç odur. En alttaki de dosyaya borcudur
______
Arayıp söylemeleri gerekmiyor. Kimse kanuni haklarını kullanacağını
karşı tarafa bildirmek zorunda değil. Kimse kimse ile muhatap olmak
zorunda değil.
Bu da atla deve değil hocam da. Şimdi avukatla falan bizim borç muhtemelen 500 oldu
hocam icra dairesine ait banka hesabına olan borcu ödemen lazım sonra dosya kapanır. avukata gerek yok diye biliyorum. icra dairesine gidip bilgi almanı tavsiye ederim.