• 23-05-2023, 21:12:38
    #1
    Not: Resmen zihnimi okudu…

    R10, eskiden Türkiye'deki internet toplulukları arasında en etkili ve aktif forumlardan biriydi. Bilgi paylaşımının yanı sıra, programlama, web tasarımı, hosting, SEO ve diğer konularla ilgili tartışmalar, deneyimler ve fikirler paylaşılabiliyordu. Ancak, son yıllarda R10'un daha çok iş ilanları, reklam ve ödeme sistemleri gibi konulara kaydığını görmekteyiz.
  • 23-05-2023, 21:15:52
    #2
    onlarında para kazanması lazım reklam elbet alacaklar ama gerektiğinden fazla reklam var
  • 23-05-2023, 21:17:20
    #3
    Böyle bir devirde nasıl bilgi paylaşılmasını bekleniyor anlamıyorum? Artık ek iş şart mecbur elindeki bilgileri değerlendirmen gerekiyor.
  • 23-05-2023, 21:18:55
    #4
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlarında para kazanması lazım reklam elbet alacaklar ama gerektiğinden fazla reklam var
    GPT’ye tepki göstermeniz şaşırttı beni.. 😂
  • 23-05-2023, 21:20:04
    #5
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir devirde nasıl bilgi paylaşılmasını bekleniyor anlamıyorum? Artık ek iş şart mecbur elindeki bilgileri değerlendirmen gerekiyor.
    Ek iş lazım olursa size bilgilerimi tecrübelerimi paylaşırım hocam ulaşmaktan çekinmeyin
  • 23-05-2023, 21:20:47
    #6
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir devirde nasıl bilgi paylaşılmasını bekleniyor anlamıyorum? Artık ek iş şart mecbur elindeki bilgileri değerlendirmen gerekiyor.
    Bir yerlerde hala bilgi paylaşımı yapan güzel insanlar var emin olabilirsiniz
  • 23-05-2023, 21:21:22
    #7
    Son zamanlarda siyaset çoktu yasaklanması çok iyi oldu.
  • 23-05-2023, 21:23:24
    #8
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek iş lazım olursa size bilgilerimi tecrübelerimi paylaşırım hocam ulaşmaktan çekinmeyin
    thealiyasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yerlerde hala bilgi paylaşımı yapan güzel insanlar var emin olabilirsiniz
    Ya yanlış anladınız yada anlatamadım demek istediğim herkesin durumu bir değil. Birimizin yapamadığını diğeri yapınca onu gelire çevirerek azda olsa rahatlamak istiyor. Genel olarak bahsediyorum.
    Yani bu doğrudur yanlıştır demiyorum.
  • 23-05-2023, 21:23:50
    #9
    donanim.net
    Bilgi paylaşımı halen yapılıyor. Bazı şeyler çok fazla karıştırılmaya başlandı artık.

    - Eski R10 döneminde birçok insan kaynak eksikliğinden dolayı her şeyi sorarak öğrenmek zorundaydı. Çünkü o yıllarda bu derece yaygın kaynaklar yoktu.
    - Webmasterlar ile sosyal medyacılar iç içe girdiler. İki sektör birbiri ile karıştırılmaya başlandı.
    - Foruma yeni gelen üyelerde sektöre yeni başlayanların sayısı çoğaldı. "X nasıl yapılır" diye Google'da aratsa 50000 tane kaynak bulacak. Hatta forumda da bulacak aynı kaynakları. Ama o konusuna cevap alamayan sitem etmeye başladı.

    R10da onlarca kategori var. Ticaret kategorileri harici diğer kategoriler büyük bir kitlenin ilgisini çekmiyor. Birisi bilgi paylaşınca beklediği etkileşimi alamıyor, devamını getirmiyor.
    Birisi bilgi paylaşınca bir teşekkür bile alamıyor. Çünkü birisinin konusunu görünce ben bunu biliyorum herkes biliyordur niye açmış acaba bunu diyorsunuz. Belki adam A'dan Z'ye sıralı bir şekilde tüm bilgi birikimini paylaşacak. Ama kimse ilgilenmeyince o ne yapsın?