Buraya yazmak istediğim o kadar çok şey var ki anlatamam.
Ama forum kurallarımız da var.
Sadece şunu söylüyorum.
Ülkedeki mültecileri yasal bir şekilde atmak için seferberlik ilan edilirse bedeli ne olursa olsun 1 tanesini bile ülkemde bırakmadan atarım.
NOT: Kimse bana siyasi yada politik alıntılar ile gelmesin. Ya da onlar bizim din kardeşimiz vs demesin.
Türkiye Cumhuriyeti Laik bir Cumhuriyettir ve Dinler ile yönetilemez.
Bu zihniyetteki insanlarla ben suyumu, ekmeğimi paylaşmam.
Benim ATALARIM üç beş çapulcu Türk Çocuklarını istismar etsin diye bu vatanı kurtarmadı. NOT2: İngilizcede Girl, çocuk (16) yaşından küçük kızlar için kullanılır.
Cahil ve gelişmemiş embriyolar olabilirler ancak bunun da altını çizmek istedim.