Para var huzur var... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Para var huzur var...
11
●
734
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Para var huzur var...
1
2
06-05-2023, 21:51:57
#1
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Keyif sahibi insanları hep sevmişimdir
Aracımı koyduğum otoparkta koyan kişi her ay bu araç için 350 lira aylık ödüyor zevk meselesi tabii, belki de değerlidir bilemiyorum
Bu aracın Marka model bilen varsa yazarsa sevinirim tam halini görmek isterim
06-05-2023, 21:54:20
#2
AbdullahAA
Platin üye
Google lens ile arattığımda Porsche 356 diye bir araç çıktı. Fiyatı ise 165k ve 950k iki adet bulabildim.
06-05-2023, 21:54:31
#3
Oyun_Bozan
Araba mı bu ben küvete benzettim
06-05-2023, 21:55:06
#4
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
AbdullahAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google lens ile arattığımda Porsche 356 diye bir araç çıktı. Fiyatı ise 165k ve 950k iki adet bulabildim.
AA hocam hemen bakıyorum teşekkürler 🙏
06-05-2023, 21:56:04
#5
Misafir
06-05-2023, 21:56:09
#6
Saitama
Kişisel Rütbe
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araba mı bu ben küvete benzettim
böyle arabam olsun tek derdim bu olsun hocam
06-05-2023, 21:58:33
#7
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araba mı bu ben küvete benzettim
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu hali 150bin tl imiş buldum
06-05-2023, 22:15:29
#8
Renoxy
aga bunda ne süt banyosu yapılır ha
06-05-2023, 22:18:03
#9
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
Para varsa her şey var hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler