Aylardır cepten tabletten ofisten ve evden ios, android, macos, windows cihazlardan foruma bağlanıyorum bir kere bile doğrulamaya düşmedim.
Sisteminize bir virüs trojan yemiş olabilir siz farkında olmadan bir yerlere otomatik bağlantılar gönderiyor olabilir.
Ip adresiniz kara listeye alınmış olabilir, proxy kullanıyorsanız ya da sabit ip adresi kullanıyorsanız bu sorunu yaşayabilirsiniz.
Forumda üst üste çok fazla sekmede sayfa açıp sürekli sayfa yenileyip doğal algılanmayan hareketler yapıyor olabilirsiniz.
Forumun büyük çoğunluğu bu sorunu hiç yaşamadığına göre düzeltilmesi gerekenler forum tarafında değil sizin tarafınızda.