kendi online isimi kurmadan onceki 9 yil boyunca kanimi emen kapitalist duzendeki gibi, hafta boyunca köle gibi calisip pazar gunleri onu mu yapsam bunu mu gorsem yoksa evde şu işi mi halletsem telaşında sahte bir tatil yasamaktansa, istediğim yerde istedigim zaman calismayi, kendime istedigim zaman vakit ayirabilmeyi tercih etme lüksü bence cok daha iyi.dun gece 4 e kadar çalıştım mesela, bugun de bir kac saat calismam gerekti. ancak gunun istedigim zamaninda istedigim yerde calisabiliyorum. o nedenle de artik haftaici haftasonu, mesai saati gibi kaliplarim yok, boylesi daha guzel bana gore. aslinda duzen ve sistematigi cok seven birisiyim, ancak esnek calismayi sistematik hale getirebilirseniz o zaman iste tadindan yenmiyor

zaman mekan bagimsiz çalışabilme özgürlüğü gerçekten su hayatta kazandığım en önemli şey olabilir, paradan, beni daha cok kolelestiren yetki ve unvanlardan cok daha iyi.
o nedenle, suan şu gunde su saatte iyi ki calisiyorum

ve bu özgürlüğü hayal eden herkese de bol şans diliyorum

