• 27-04-2023, 13:54:11
    #19
    Mantık evliliğimi olacak yani kadın çok zengindir falan
  • 27-04-2023, 14:02:18
    #20
    yasal ve dinen bir sakınca yok anlaştıktan sonra neden olmasın
  • 27-04-2023, 14:13:08
    #21
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soruyu düzeltiyorum,

    25 Yaşında bir erkek 35 yaşında bir kadınla evlenip çocuk sahibi olması ileride ne gibi durumlar doğrurur?

    Veya kendinden 10 yaş büyük diyebiliriz.

    Yanlış anlaşılıdı biraz.
    Biraz tecrübeli bir abiniz olarak söyleyeyim.
    Özelde çok nadiren istisnai durumlar olabilir ama,
    35 yaşındaki kadın ne istediğini biliyordur.
    25 yaşındaki erkek ne istediğini bilmiyordur.
    O nedenle kadın erkeği istediğini elde etmek için kullanacaktır.

    Mantık olarak bakıldığında erkeğin kadından 10 yaş büyük olması büyük bir sorun teşkil etmez.
    Testesterone daha yavaş yaşlanmaya neden olur.
    Erkeklerin ciltleri daha geç kırışır kas yıkımları kemik yıkımları daha geç olur.
    Yaş ilerledikçe erkek lehine yaş farkı fiziksel olarak kapanır.

    Ama kadın 10 yaş büyük ise yaş farkı fiziksel olarak giderek açılacak demektir.
    Kadın 55 yaşınday menopozu geçmişken ve yaşlanmaya başlarken erkek 45 yaşında orta yaş bunalımında heyecan hormn ve gençlik arayacaktır.
    Ve çok muhtemek ki bugün ne kadar aşık olursa olsun 45 yaşındaki bir erkek daha genç kadınlara ilgi duymaya başlar.
    Bu 65-55 olduğunda çok daha büyük sıkıntılar doğurmaya başlar.

    Çocuk yaparlarsa bu çocuk 20 yaşına gelmeden anne babasının boşanma ihtimali yüksektir.
    Çok nadiren annesiz büyüyen erkek çocukları kendinden yaşça büyük bir eş isteyebilirler.
    Ama onlar eşlerinde şehvet aşk değil anne şefkati arayan adamlardır.

    Yaş 25 iken 35 yaşında bir kadın hala kadınlığının zirvesindedir ve çok çekici gelebilir.
    Kendinden büyük bir kadına hükmetmek genç erkeklere özgüven de sağlar kendilerini daha iyi hissederler.
    Ama erkek 35-40'ı geçtiğinde durum tamamen değişir ve kendinden daha genç kadınlara ilgi duymaya başlar.

    Yani 25'inde 35'indeki bir kadından çocuk yapmaya kalkan bir adam ciddi ailevi sorunlar yaşayacaktır.
    Çünkü bu mantıkla değil hormonlar ile alınan bir karardır.
    35'inden sonra kadınların hormonal ve fiziksel özellikleri geri gitmeye başlar.
    Erkekler de bu 45 yaşını, eğer spor yapan kendine bakan bir adamsa 50 yaşını bulabilir.

    İşin psikolojik mevzusu da var.
    Erkekler geç olgunlaşırlar.
    Burada kendini adam zanneden ve yetişkin olduğunu zanneden özgüvenli genç kardeşler var.
    Aslında hiç biri adam değil bir çoğu geç ergenliği yaşıyorlar.
    Çoğu zaman erkeğin ne istediğini bilen tecrübeli ve sorumluluk sahibi bir karaktere gelmesi 30 ları bulabiliyor.
    Çünkü toplumsal ve aile olarak erkekleri üzerindeki baskı daha az.
    Kızlar daha çabuk olgunlaşıyorlar ve çocuk bakımı genlerinde olduğu için sorumluluk ve bakım duyguları daha erken gelişiyor.
    Erkekler daha sorumsuz yetişir, o yüzden çoğu zaman evlilik kararı alırken hata yapan erkek olur.
    Zaten sorumluluk bilinci oturmuş bir adam kendinden 10 yaş bir kadınla çocuk yapmanın hayatına nasıl bir sorumluluk yükleyeceğini görür ve buna cesaret edemez.
    Yarın bir gün boşanırsanız tekrar evlenme ihtimali düşük yaşta olan bir kadına ömür boyu, bir çocuğa da en az 18-20 sene nafaka ödersiniz bir daha hayat kurma şansınız kalmaz.
    Yani erkeğin karakteri oturup ne istediğini farkettiğinde ilk yapacağı iş 10 yaş büyük eşini boşamak olur ama çocuk varsa bu çok büyük problem olur.

    Hiç akıllıca ve mantıklı bir iş değildir bu 10 yaş büyük kadınla çocuk yapma işi.
    Çocuğa karşı bir ömür aile desteği sağlama sorumlulğu vardır.
    Ve ileride boşanması muhtemel bir ilişki içim bir çocuk yapmak çocuğa büyük haksızlıktır.
    Özellikle bu yaşlarda yapılan bir çocuk için tam ergenlik döneminde anne babanın boşanması çok muhtemel.
    Ve annesi babası başındayken çok zor olan ergenlik dönemini, anne babasının ayrı ve başka insanlar ile evlenip çocuk yaptığı bir dönemde yaşamayı kimse istemez.

    Ek olarak yazayım 17 yaşında lise mezuniyetine 23 yaşındaki sevgilimle gitmiştim, sonra da onun üniversite mezuniyetine gitmiştir.
    12 yaşından 16 yaşına kadar yazlık bölgelerde otellerde çalıştım, 18-32 yaş arası turistler ile yaz aşklarım oldu.
    Evlenene kadar hep kendimden en az 5 yaş büyük kadınlar ile gönül ilişkisi yaşadım.
    Eski eşim benden 3 yaş küçüktü. Ama bugün anlıyorum ki erkek en az 5 yaş büyük olmalı.
    Yaşı 40 ı geçti ve boşandıktan sonra hayatıma giren kadınlar benden 5 ila 15 yaş arasında küçüktü.
    Yani kadından beklentim tamamen değişti ve çevrenizde bunu sık sık görebilirsiniz.
    Piyango ikramiyesi kazanınca karısını boşayan adamlar asla kendilerinden 10 yaş büyük ya da yaşıtları kadınlar ile evlenmezler.
    Kendinizi tanıyın, sorumlulukarınızın farkına varın, elinizi hangi taşın altına soktuğunuzu iyi bilin.
    Yoksa o taşın altında ezilebilirsiniz kardeşlerim.
  • 27-04-2023, 14:30:54
    #22
    Acaba 35 yaşındaki o kadın 20 yaşında olsaydı 25 yaşında olan sana bakarmıydı ?
  • 27-04-2023, 21:02:21
    #23
    Benim eşim 6 yaş büyük benden 2 yıldır evliyi mutluyuz ama ileride ne olur bilmem. Fazla yaş farklı mutlaka ileride sorun yaratacaktır.
  • 27-04-2023, 21:09:47
    #24
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz tecrübeli bir abiniz olarak söyleyeyim.
    Özelde çok nadiren istisnai durumlar olabilir ama,
    35 yaşındaki kadın ne istediğini biliyordur.
    25 yaşındaki erkek ne istediğini bilmiyordur.
    O nedenle kadın erkeği istediğini elde etmek için kullanacaktır.

    Mantık olarak bakıldığında erkeğin kadından 10 yaş büyük olması büyük bir sorun teşkil etmez.
    Testesterone daha yavaş yaşlanmaya neden olur.
    Erkeklerin ciltleri daha geç kırışır kas yıkımları kemik yıkımları daha geç olur.
    Yaş ilerledikçe erkek lehine yaş farkı fiziksel olarak kapanır.

    Ama kadın 10 yaş büyük ise yaş farkı fiziksel olarak giderek açılacak demektir.
    Kadın 55 yaşınday menopozu geçmişken ve yaşlanmaya başlarken erkek 45 yaşında orta yaş bunalımında heyecan hormn ve gençlik arayacaktır.
    Ve çok muhtemek ki bugün ne kadar aşık olursa olsun 45 yaşındaki bir erkek daha genç kadınlara ilgi duymaya başlar.
    Bu 65-55 olduğunda çok daha büyük sıkıntılar doğurmaya başlar.

    Çocuk yaparlarsa bu çocuk 20 yaşına gelmeden anne babasının boşanma ihtimali yüksektir.
    Çok nadiren annesiz büyüyen erkek çocukları kendinden yaşça büyük bir eş isteyebilirler.
    Ama onlar eşlerinde şehvet aşk değil anne şefkati arayan adamlardır.

    Yaş 25 iken 35 yaşında bir kadın hala kadınlığının zirvesindedir ve çok çekici gelebilir.
    Kendinden büyük bir kadına hükmetmek genç erkeklere özgüven de sağlar kendilerini daha iyi hissederler.
    Ama erkek 35-40'ı geçtiğinde durum tamamen değişir ve kendinden daha genç kadınlara ilgi duymaya başlar.

    Yani 25'inde 35'indeki bir kadından çocuk yapmaya kalkan bir adam ciddi ailevi sorunlar yaşayacaktır.
    Çünkü bu mantıkla değil hormonlar ile alınan bir karardır.
    35'inden sonra kadınların hormonal ve fiziksel özellikleri geri gitmeye başlar.
    Erkekler de bu 45 yaşını, eğer spor yapan kendine bakan bir adamsa 50 yaşını bulabilir.

    İşin psikolojik mevzusu da var.
    Erkekler geç olgunlaşırlar.
    Burada kendini adam zanneden ve yetişkin olduğunu zanneden özgüvenli genç kardeşler var.
    Aslında hiç biri adam değil bir çoğu geç ergenliği yaşıyorlar.
    Çoğu zaman erkeğin ne istediğini bilen tecrübeli ve sorumluluk sahibi bir karaktere gelmesi 30 ları bulabiliyor.
    Çünkü toplumsal ve aile olarak erkekleri üzerindeki baskı daha az.
    Kızlar daha çabuk olgunlaşıyorlar ve çocuk bakımı genlerinde olduğu için sorumluluk ve bakım duyguları daha erken gelişiyor.
    Erkekler daha sorumsuz yetişir, o yüzden çoğu zaman evlilik kararı alırken hata yapan erkek olur.
    Zaten sorumluluk bilinci oturmuş bir adam kendinden 10 yaş bir kadınla çocuk yapmanın hayatına nasıl bir sorumluluk yükleyeceğini görür ve buna cesaret edemez.
    Yarın bir gün boşanırsanız tekrar evlenme ihtimali düşük yaşta olan bir kadına ömür boyu, bir çocuğa da en az 18-20 sene nafaka ödersiniz bir daha hayat kurma şansınız kalmaz.
    Yani erkeğin karakteri oturup ne istediğini farkettiğinde ilk yapacağı iş 10 yaş büyük eşini boşamak olur ama çocuk varsa bu çok büyük problem olur.

    Hiç akıllıca ve mantıklı bir iş değildir bu 10 yaş büyük kadınla çocuk yapma işi.
    Çocuğa karşı bir ömür aile desteği sağlama sorumlulğu vardır.
    Ve ileride boşanması muhtemel bir ilişki içim bir çocuk yapmak çocuğa büyük haksızlıktır.
    Özellikle bu yaşlarda yapılan bir çocuk için tam ergenlik döneminde anne babanın boşanması çok muhtemel.
    Ve annesi babası başındayken çok zor olan ergenlik dönemini, anne babasının ayrı ve başka insanlar ile evlenip çocuk yaptığı bir dönemde yaşamayı kimse istemez.

    Ek olarak yazayım 17 yaşında lise mezuniyetine 23 yaşındaki sevgilimle gitmiştim, sonra da onun üniversite mezuniyetine gitmiştir.
    12 yaşından 16 yaşına kadar yazlık bölgelerde otellerde çalıştım, 18-32 yaş arası turistler ile yaz aşklarım oldu.
    Evlenene kadar hep kendimden en az 5 yaş büyük kadınlar ile gönül ilişkisi yaşadım.
    Eski eşim benden 3 yaş küçüktü. Ama bugün anlıyorum ki erkek en az 5 yaş büyük olmalı.
    Yaşı 40 ı geçti ve boşandıktan sonra hayatıma giren kadınlar benden 5 ila 15 yaş arasında küçüktü.
    Yani kadından beklentim tamamen değişti ve çevrenizde bunu sık sık görebilirsiniz.
    Piyango ikramiyesi kazanınca karısını boşayan adamlar asla kendilerinden 10 yaş büyük ya da yaşıtları kadınlar ile evlenmezler.
    Kendinizi tanıyın, sorumlulukarınızın farkına varın, elinizi hangi taşın altına soktuğunuzu iyi bilin.
    Yoksa o taşın altında ezilebilirsiniz kardeşlerim.
    Forumun ramiz babası
  • 28-04-2023, 03:12:48
    #25
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz tecrübeli bir abiniz olarak söyleyeyim.
    Özelde çok nadiren istisnai durumlar olabilir ama,
    35 yaşındaki kadın ne istediğini biliyordur.
    25 yaşındaki erkek ne istediğini bilmiyordur.
    O nedenle kadın erkeği istediğini elde etmek için kullanacaktır.

    Mantık olarak bakıldığında erkeğin kadından 10 yaş büyük olması büyük bir sorun teşkil etmez.
    Testesterone daha yavaş yaşlanmaya neden olur.
    Erkeklerin ciltleri daha geç kırışır kas yıkımları kemik yıkımları daha geç olur.
    Yaş ilerledikçe erkek lehine yaş farkı fiziksel olarak kapanır.

    Ama kadın 10 yaş büyük ise yaş farkı fiziksel olarak giderek açılacak demektir.
    Kadın 55 yaşınday menopozu geçmişken ve yaşlanmaya başlarken erkek 45 yaşında orta yaş bunalımında heyecan hormn ve gençlik arayacaktır.
    Ve çok muhtemek ki bugün ne kadar aşık olursa olsun 45 yaşındaki bir erkek daha genç kadınlara ilgi duymaya başlar.
    Bu 65-55 olduğunda çok daha büyük sıkıntılar doğurmaya başlar.

    Çocuk yaparlarsa bu çocuk 20 yaşına gelmeden anne babasının boşanma ihtimali yüksektir.
    Çok nadiren annesiz büyüyen erkek çocukları kendinden yaşça büyük bir eş isteyebilirler.
    Ama onlar eşlerinde şehvet aşk değil anne şefkati arayan adamlardır.

    Yaş 25 iken 35 yaşında bir kadın hala kadınlığının zirvesindedir ve çok çekici gelebilir.
    Kendinden büyük bir kadına hükmetmek genç erkeklere özgüven de sağlar kendilerini daha iyi hissederler.
    Ama erkek 35-40'ı geçtiğinde durum tamamen değişir ve kendinden daha genç kadınlara ilgi duymaya başlar.

    Yani 25'inde 35'indeki bir kadından çocuk yapmaya kalkan bir adam ciddi ailevi sorunlar yaşayacaktır.
    Çünkü bu mantıkla değil hormonlar ile alınan bir karardır.
    35'inden sonra kadınların hormonal ve fiziksel özellikleri geri gitmeye başlar.
    Erkekler de bu 45 yaşını, eğer spor yapan kendine bakan bir adamsa 50 yaşını bulabilir.

    İşin psikolojik mevzusu da var.
    Erkekler geç olgunlaşırlar.
    Burada kendini adam zanneden ve yetişkin olduğunu zanneden özgüvenli genç kardeşler var.
    Aslında hiç biri adam değil bir çoğu geç ergenliği yaşıyorlar.
    Çoğu zaman erkeğin ne istediğini bilen tecrübeli ve sorumluluk sahibi bir karaktere gelmesi 30 ları bulabiliyor.
    Çünkü toplumsal ve aile olarak erkekleri üzerindeki baskı daha az.
    Kızlar daha çabuk olgunlaşıyorlar ve çocuk bakımı genlerinde olduğu için sorumluluk ve bakım duyguları daha erken gelişiyor.
    Erkekler daha sorumsuz yetişir, o yüzden çoğu zaman evlilik kararı alırken hata yapan erkek olur.
    Zaten sorumluluk bilinci oturmuş bir adam kendinden 10 yaş bir kadınla çocuk yapmanın hayatına nasıl bir sorumluluk yükleyeceğini görür ve buna cesaret edemez.
    Yarın bir gün boşanırsanız tekrar evlenme ihtimali düşük yaşta olan bir kadına ömür boyu, bir çocuğa da en az 18-20 sene nafaka ödersiniz bir daha hayat kurma şansınız kalmaz.
    Yani erkeğin karakteri oturup ne istediğini farkettiğinde ilk yapacağı iş 10 yaş büyük eşini boşamak olur ama çocuk varsa bu çok büyük problem olur.

    Hiç akıllıca ve mantıklı bir iş değildir bu 10 yaş büyük kadınla çocuk yapma işi.
    Çocuğa karşı bir ömür aile desteği sağlama sorumlulğu vardır.
    Ve ileride boşanması muhtemel bir ilişki içim bir çocuk yapmak çocuğa büyük haksızlıktır.
    Özellikle bu yaşlarda yapılan bir çocuk için tam ergenlik döneminde anne babanın boşanması çok muhtemel.
    Ve annesi babası başındayken çok zor olan ergenlik dönemini, anne babasının ayrı ve başka insanlar ile evlenip çocuk yaptığı bir dönemde yaşamayı kimse istemez.

    Ek olarak yazayım 17 yaşında lise mezuniyetine 23 yaşındaki sevgilimle gitmiştim, sonra da onun üniversite mezuniyetine gitmiştir.
    12 yaşından 16 yaşına kadar yazlık bölgelerde otellerde çalıştım, 18-32 yaş arası turistler ile yaz aşklarım oldu.
    Evlenene kadar hep kendimden en az 5 yaş büyük kadınlar ile gönül ilişkisi yaşadım.
    Eski eşim benden 3 yaş küçüktü. Ama bugün anlıyorum ki erkek en az 5 yaş büyük olmalı.
    Yaşı 40 ı geçti ve boşandıktan sonra hayatıma giren kadınlar benden 5 ila 15 yaş arasında küçüktü.
    Yani kadından beklentim tamamen değişti ve çevrenizde bunu sık sık görebilirsiniz.
    Piyango ikramiyesi kazanınca karısını boşayan adamlar asla kendilerinden 10 yaş büyük ya da yaşıtları kadınlar ile evlenmezler.
    Kendinizi tanıyın, sorumlulukarınızın farkına varın, elinizi hangi taşın altına soktuğunuzu iyi bilin.
    Yoksa o taşın altında ezilebilirsiniz kardeşlerim.
    Kendisinden 5 yaş büyük bir kadınla evlenmiş bir erkek olarak yazılanların tamamının altına imzamı atarım. Bir evliliğin ömür boyu sürmesi isteniyorsa eğer, erkek kadından en az 5 yaş (daha fazla da olabilir) büyük olmalı. Diğer türlü dönemsel birliktelikler, aşklar elbette yaşanabilir. Gönül yaşa bakmaz. Evlilik çok boyutlu bir kurum, sadece duygusal bağlar üzerine kurulması problem çıkma olasılığını artırır.
  • 28-04-2023, 10:07:22
    #26
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz tecrübeli bir abiniz olarak söyleyeyim.
    Özelde çok nadiren istisnai durumlar olabilir ama,
    35 yaşındaki kadın ne istediğini biliyordur.
    25 yaşındaki erkek ne istediğini bilmiyordur.
    O nedenle kadın erkeği istediğini elde etmek için kullanacaktır.

    Mantık olarak bakıldığında erkeğin kadından 10 yaş büyük olması büyük bir sorun teşkil etmez.
    Testesterone daha yavaş yaşlanmaya neden olur.
    Erkeklerin ciltleri daha geç kırışır kas yıkımları kemik yıkımları daha geç olur.
    Yaş ilerledikçe erkek lehine yaş farkı fiziksel olarak kapanır.

    Ama kadın 10 yaş büyük ise yaş farkı fiziksel olarak giderek açılacak demektir.
    Kadın 55 yaşınday menopozu geçmişken ve yaşlanmaya başlarken erkek 45 yaşında orta yaş bunalımında heyecan hormn ve gençlik arayacaktır.
    Ve çok muhtemek ki bugün ne kadar aşık olursa olsun 45 yaşındaki bir erkek daha genç kadınlara ilgi duymaya başlar.
    Bu 65-55 olduğunda çok daha büyük sıkıntılar doğurmaya başlar.

    Çocuk yaparlarsa bu çocuk 20 yaşına gelmeden anne babasının boşanma ihtimali yüksektir.
    Çok nadiren annesiz büyüyen erkek çocukları kendinden yaşça büyük bir eş isteyebilirler.
    Ama onlar eşlerinde şehvet aşk değil anne şefkati arayan adamlardır.

    Yaş 25 iken 35 yaşında bir kadın hala kadınlığının zirvesindedir ve çok çekici gelebilir.
    Kendinden büyük bir kadına hükmetmek genç erkeklere özgüven de sağlar kendilerini daha iyi hissederler.
    Ama erkek 35-40'ı geçtiğinde durum tamamen değişir ve kendinden daha genç kadınlara ilgi duymaya başlar.

    Yani 25'inde 35'indeki bir kadından çocuk yapmaya kalkan bir adam ciddi ailevi sorunlar yaşayacaktır.
    Çünkü bu mantıkla değil hormonlar ile alınan bir karardır.
    35'inden sonra kadınların hormonal ve fiziksel özellikleri geri gitmeye başlar.
    Erkekler de bu 45 yaşını, eğer spor yapan kendine bakan bir adamsa 50 yaşını bulabilir.

    İşin psikolojik mevzusu da var.
    Erkekler geç olgunlaşırlar.
    Burada kendini adam zanneden ve yetişkin olduğunu zanneden özgüvenli genç kardeşler var.
    Aslında hiç biri adam değil bir çoğu geç ergenliği yaşıyorlar.
    Çoğu zaman erkeğin ne istediğini bilen tecrübeli ve sorumluluk sahibi bir karaktere gelmesi 30 ları bulabiliyor.
    Çünkü toplumsal ve aile olarak erkekleri üzerindeki baskı daha az.
    Kızlar daha çabuk olgunlaşıyorlar ve çocuk bakımı genlerinde olduğu için sorumluluk ve bakım duyguları daha erken gelişiyor.
    Erkekler daha sorumsuz yetişir, o yüzden çoğu zaman evlilik kararı alırken hata yapan erkek olur.
    Zaten sorumluluk bilinci oturmuş bir adam kendinden 10 yaş bir kadınla çocuk yapmanın hayatına nasıl bir sorumluluk yükleyeceğini görür ve buna cesaret edemez.
    Yarın bir gün boşanırsanız tekrar evlenme ihtimali düşük yaşta olan bir kadına ömür boyu, bir çocuğa da en az 18-20 sene nafaka ödersiniz bir daha hayat kurma şansınız kalmaz.
    Yani erkeğin karakteri oturup ne istediğini farkettiğinde ilk yapacağı iş 10 yaş büyük eşini boşamak olur ama çocuk varsa bu çok büyük problem olur.

    Hiç akıllıca ve mantıklı bir iş değildir bu 10 yaş büyük kadınla çocuk yapma işi.
    Çocuğa karşı bir ömür aile desteği sağlama sorumlulğu vardır.
    Ve ileride boşanması muhtemel bir ilişki içim bir çocuk yapmak çocuğa büyük haksızlıktır.
    Özellikle bu yaşlarda yapılan bir çocuk için tam ergenlik döneminde anne babanın boşanması çok muhtemel.
    Ve annesi babası başındayken çok zor olan ergenlik dönemini, anne babasının ayrı ve başka insanlar ile evlenip çocuk yaptığı bir dönemde yaşamayı kimse istemez.

    Ek olarak yazayım 17 yaşında lise mezuniyetine 23 yaşındaki sevgilimle gitmiştim, sonra da onun üniversite mezuniyetine gitmiştir.
    12 yaşından 16 yaşına kadar yazlık bölgelerde otellerde çalıştım, 18-32 yaş arası turistler ile yaz aşklarım oldu.
    Evlenene kadar hep kendimden en az 5 yaş büyük kadınlar ile gönül ilişkisi yaşadım.
    Eski eşim benden 3 yaş küçüktü. Ama bugün anlıyorum ki erkek en az 5 yaş büyük olmalı.
    Yaşı 40 ı geçti ve boşandıktan sonra hayatıma giren kadınlar benden 5 ila 15 yaş arasında küçüktü.
    Yani kadından beklentim tamamen değişti ve çevrenizde bunu sık sık görebilirsiniz.
    Piyango ikramiyesi kazanınca karısını boşayan adamlar asla kendilerinden 10 yaş büyük ya da yaşıtları kadınlar ile evlenmezler.
    Kendinizi tanıyın, sorumlulukarınızın farkına varın, elinizi hangi taşın altına soktuğunuzu iyi bilin.
    Yoksa o taşın altında ezilebilirsiniz kardeşlerim.
    yine döktürmüşsün abi.
  • 28-04-2023, 13:25:15
    #27
    Mantık açısından bakınca sizlere baya zararı olacaktır.
    Hormonsal olarak bakınca da gençler ihtiyarları ve ihtiyarlar da gençlere ilgi duyar.
    Ciddi düşünmüyorsan biraz takıl tabi ki ama ciddi ise çok sakıncalı olur.
    En yakın arkadaşım kendisinden 6 yaş büyük birisiyle evlenmişti 22 yaşındayken, olum duuur, yapmaaa, bak borçların vaaaar, daha ev dizicennn, düğündü carttı curttu, etme eyleme...
    Cicim ayları geçince geçimsizlik başladı, sonra çocuk yaptılar. Çocuk da biraz büyüdü ve yine geçimsizlikleri başladı... E tabi ben gördüğümü söylerim, kimsenin aile içi hayatını sormam.
    Açık açık da buraya yazacak değilim, sadece şunu söylemek isterim ki, çok riskli. 40 yıl kıçını dönüp yatacağın kişiyi seçmekte çok dikkatli olmalı insan bence ve doğacak çocuğun da büyüyeceği koşulları da sağlamalısın.
    İnanılmaz müthiş bir sorumluluk, bence biraz bekar hayatı yaşayıp evcil hayvan sahiplen ve kendine şunu söyle, lan bu hayat 40 yıl daha çekilir mi !?
    İlklerde güzel olabilir ama hevesin geçip de rutine bağlandığı zaman heyecan ve farklılık ihtiyacın, beyninin seni konfor alanında yaşatma ihtiyacını baskılayacaktır.
    Bu er ya da geç öyle olur ama 40 yıl kıçını dönüp güvenip uyuduğun kişi de bitiyor.
    Sorun da şurada ki 35 yaşında biri bundan 10 yıl sonra aynı kalmayacaktır ama sen orta yaş sendromunu atlatmak için pavyonlarda çareyi bulabilirsin
    Fikrimi söyledim sadece, bence bu durumu arabulucu avukatlara da sorman daha iyi olur, linkedinden felan yaz ciddi düşünüyorsan.
    Çok önemli bir konu bu her ne kadar ciddiye almıyor olsak da şuanda.