• 22-04-2023, 21:55:48
    #1
    Adettendir,açmazsak konu olmaz

    3 yıllık r10.net serüvenimde bunca ticareti,puanı,profilin %95 ini premiumsuz yapmıştım. Gelen indirimlerle birlikte biz de bi kurumsal plus çektik Yeni projelere başlama vakti geldi.
    İndirim için teşekkürler @Coşkun Çetin;
  • 22-04-2023, 21:56:15
    #2
    hayirli olsun hocam
  • 22-04-2023, 21:56:18
    #3
    Yakıştı ama
  • 22-04-2023, 21:56:24
    #4
    Hayırlı olsun
  • 22-04-2023, 21:56:30
    #5
    O zaman bize de hayırlı olsun demek düşer
  • 22-04-2023, 21:56:33
    #6
    mucahitakin0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayirli olsun hocam
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıştı ama
    Sağ olun
  • 22-04-2023, 21:56:39
    #7
    Hayırlı olsun hocam bende bugün sadece kurumsal aldım
  • 22-04-2023, 21:56:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, paramız olsa bizde alsak
  • 22-04-2023, 21:56:42
    #9
    Sonunda premium üyelik görebildik profilinde, hayırlı olsun. Turuncu tikde yakışır sana.