• 16-04-2023, 22:13:13
    #1
    Türkiye’nin en belalı semtleri

    Ankara – Çinçin Mahallesi (kentsel dönüşümle biraz düzeldi gibi)
    Adana – Kiremithane Mahallesi
    İstanbul – Tarlabaşı Mahallesi
    Eskişehir – Kuyubaşı
    Samsun – Çarşamba
    Adıyaman – Harhar
    Mersin – Çilek Mahallesi
    Trabzon – Çömlekçi Mahallesi (sanırım buradaki oteller kapatıldı)
    Tekirdağ – Kore Mahallesi

    Bu arada bende Gebze'de doğdum büyüdüm, 1990-2000 yıllarında çok kötü bir yerdi, başka mahallere girdiğinizde dayak vs. yerdiniz.
    Herkeste bıçak silah vs olurdu, hatta okuduğum liseyi basmışlardı öğretmenleri vs. dövmüşlerdi kaç kere.
    Çıkışta hep kavgalar oluyordu.
    Mesela eskiden çarşıda kız arkadaşınla bile düzgün dolaşamazdın, herkes tip tip bakar, hele ki kız arkin biraz diz üstü mini giydiyse vay haline, hiç çıkma gebze de çarşıya filan
    Şimdi düzeldi biraz, cafeler vs. açıldı her yere, eski kekolar yok pek
    Kürşat Yılmaz'ın oturduğu yerdir ayrıca, Sedat Peker'de İstanbul'a yakın olduğu için takılırdı Gebze'de çok.
  • 16-04-2023, 22:14:12
    #2
    Samsun unun mahalleleri - zeytinlik-İlyasköy-hastanebaşı
  • 16-04-2023, 22:14:19
    #3
    Bağcılar
  • 16-04-2023, 22:15:11
    #4
    Hatta Gebze de esnaftım 2009 yıllarında dükkanımı vs taradılar dışardan, kavga dövüş filan en son kapamak zorunda kaldım. Cafe işletiyordum.
    Tanıdığım 3-4 kişi de vurularak öldürüldü hep.
  • 16-04-2023, 22:15:48
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gaziosmanpaşalı olduğumu belli etmeli miyim? 😀
  • 16-04-2023, 22:16:26
    #6
    İstanbul Bağcılar'ın bir kısmı (çoğu temiz yer bazı yerler dışında)
    • dll
    • BuyW
    dll ve BuyW bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-04-2023, 22:17:02
    #7
    Bursa Yavuzselim
  • 16-04-2023, 22:17:07
    #8
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağcılar
    Bir kere Taksim'de sabahlayacaktım, bir kaç kişi sataştı vs. saat gece 4'e kadar gezdim oralarda en sn dayanamadım otele gittim Çok fazla travesti vs. oluyordu, tinerci vs de var. Tam olarak nerelere gittiğimi de şimdi hatırlamıyorum ama 20 sene geçmiş aradan, dedim en güzeli otele geç, sıkıntı olacak
  • 16-04-2023, 22:17:53
    #9
    Çinçin eskisi gibi değil hocam