iyi ki doğmuşum:) 10 yaşıma girdim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iyi ki doğmuşum:) 10 yaşıma girdim
16
●
538
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
iyi ki doğmuşum:) 10 yaşıma girdim
1
2
16-04-2023, 03:32:43
#1
DefneUlu
Bugün benim doğum günümmm
Geceleri saymazsak 10 yaşımdayım diyebiliriz
16-04-2023, 03:33:25
#2
eratalay
doğum gününüz kutlu olsun hocam
16-04-2023, 03:33:36
#3
ademakcan
Sayarsak kaça girdin,doğum günün kutlu olsun.
16-04-2023, 03:34:08
#4
DefneUlu
eratalay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
doğum gününüz kutlu olsun hocam
Teşekkür ederim
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sayarsak kaça girdin,doğum günün kutlu olsun.
19
16-04-2023, 03:34:31
#5
CagdasER
Yeni yaşınız sağlık , mutluluk getirsin.
16-04-2023, 03:34:40
#6
Misafir
mutlu yıllar
DefneUlu
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
16-04-2023, 03:34:51
#7
Bozdurma
tebrikler
16-04-2023, 03:41:11
#8
QuickSilverQS
nice yaşlara hocam doğum gününüz kutlu olsun
16-04-2023, 03:41:39
#9
CllCskn
doğum günün kutlu olsun kardeşim , haftaya da biz 28 oluyoruz hayırlısıyla
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler