iyi gecelerr belki diyeniniz yoktur - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iyi gecelerr belki diyeniniz yoktur
9
●
122
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
iyi gecelerr belki diyeniniz yoktur
1
2
16-04-2023, 03:03:00
#1
Hit Botu
Üyeliği durduruldu
belki diyeniniz yoktur diye söylüyorum benim yok. İyi geceleerrr
16-04-2023, 03:03:32
#2
Bozdurma
bana bugüne kadar kimse demedi
16-04-2023, 03:03:44
#3
Yahya911
hocam her akşam iyi geceler diyelim sabahlaşalım başka türlü bu mental düzelmeyecek gibi
16-04-2023, 03:06:22
#4
Misafir
Daha erken ama iyi geceler herkese
16-04-2023, 03:07:28
#5
Mythos
Sahiden iyi mi geceler?
16-04-2023, 03:10:47
#6
sinanozaslan
İyi geceler iyi sahurlar diyelim 😀
Mythos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sahiden iyi mi geceler?
Pek zannetmiyorum hocam
16-04-2023, 03:10:57
#7
EmirTarikAtes
iyi geceler
16-04-2023, 03:12:22
#8
chalap
İyi geceler kardeşim.
16-04-2023, 04:23:35
#9
Alengirik
Demesinler böyle daha iyidir yalnızlık aldatmaz. İyi geceler hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler