• 16-04-2023, 00:58:13
    #55
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yaşında olması hakkımızı yiyeceği anlamınamı geliyor ?
    Neyin hakkından bahsediyorsun?
    https://youtube.com/shorts/caJ6JkkJZLs?feature=share
  • 16-04-2023, 00:59:42
    #56
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komikmisin ? onun pozisyonu yuzunden maçı kaybedebilirdik.
  • 16-04-2023, 01:00:24
    #57
    Gold üye
    pess1nu5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçeden büyük topçu çıkmaz
    İki tanesi bu sezon şampiyonlar ligi finalinde yer alacak.
  • 16-04-2023, 01:03:50
    #58
    çok iyi
  • 16-04-2023, 01:06:32
    #59
    Bence ardanın yeteneğinden çok türk futbolunun kalitesizliii ön planda o nasıl defans hattı
  • 16-04-2023, 02:49:40
    #60
    Tebrik edip geçmektense hala b*k atıyorsunuz çocuğa, siz bu yaşta sokakta top oynayamazken çocuk 50 bin kişi önünde oynuyor . Biraz yeteneğine saygı duyun ve susun artık , tutturmuşlar bir penaltı , sanırsın ligde herşey çok doğru bi Arda yanlış , ne çabuk unuttunuz mertensleri Burak Yılmaz’ları, efsaneleriniz bunlar sizin , hayırlı geceler 🙃
  • 16-04-2023, 03:05:39
    #61
    Çok rahat atabileceği goldü. Acemilik işte. Zamanla tecrübelenecek bu konularda. Mis gibi almışsın önüne, kaleciyi istediğin pozisyona sokmuşsun. Yapman gereken tek şey uzak köşeye topun dibine girmek. O ise yakın ve açısı dar yeri seçti. Zamanla daha doğru karar verecek.
  • 16-04-2023, 08:36:43
    #62
    Çok yetenekli bir oyuncu sene sonunda acilen fenerden gitmesi lazım yoksa kendini bitirir, beşiktaş maçında mert abilerinden aldığı dersleri göstermeye başlamıştı zaten kendini atma oyunculuk konusunda. Umarım sene sonu acilen bu kulüpten gider yoksa seneye ardanın a sı kalmaz fenerde olduğu sürece.
  • 16-04-2023, 08:59:51
    #63
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuk daha 17 yaşında cidden nasıl bir kafa yapısı ile bu yorum yapıyorsunuz? Sizin yakınınızda 17 yaşında çocuklar ne yapıyor? Buna bir yorum bulun? Yaşı gereği çok ağır biri ben bunu bilir bunu konuşurum.
    17 yaşında ne çocuklar var, duyar kasma lütfen hocam. 17 yaşında diye yorum yapamayacak mıyım? yapma gözünü seveyim. Ayrıca kötü bir şeyde yazmadım. bendeki sempatisini kaybetti.