Epinza ve 724epin baya hoş duruyor. Müşteri tarafında 7/24 kısmı anlaşılma güçlüğü yaratabileceğinden markalaşma adına epinza daha iyi bir tercih bence. Ayrıca okunuşu da tatlı, pizzayı anımsattı.
Benimde aklıma sabancılarda olan sa dan geldi epinsa doluydu bende za yaptım