Az önce berbere gittim saçı hep yaptığım gibi 4 numaraya vurduracaktım, adama komple 4 dememe rağmen yanları 3 üstü 4 aldı, babamın tanıdığı diye bir şey de demedim. Traştan sonra 100TL uzattım sağol kardeşim dedi, ben para üstü bekliyordum 10 saniye falan saçıma bakar gibi yaptım sonra bir şey vermeyince kolay gelsin deyip çıktım.
Makinem var sırf banyoyu temizlemekle uğraşmayayım diye berbere gittim dümdüz traşa 100TL verdim 🤣
Saç Traşına Ne Kadar Ödüyorsunuz?
56
●2.414
- 12-04-2023, 18:30:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.120₺ ödedim dün öyle 700-1000₺ falan boş paralar ödenmeyecek paralar yani