Nasılsınız R10 ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasılsınız R10 ?
10
●
156
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Nasılsınız R10 ?
1
2
10-04-2023, 22:18:19
#10
ameandanismanlik
birsevda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yorgunluk var anlamsız bir şekilde hocam ya sen nasılsın.
Ayni şekilde hocam bir türlü kendime gelemedim
11-04-2023, 01:14:53
#11
KeyCodE
Türk kahvesi iç hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler