• 10-04-2023, 20:42:42
    #28
    Hamdolsun artık gemi kemireceğiz aç kalmayacağız.
  • 10-04-2023, 20:45:51
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tamam da arkadaşlar gurur da lazım ya. Gurur duydum ülkemle..
  • 10-04-2023, 20:49:22
    #30
    KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 ay askerlik yaptım, benim askerlik yaptığım yerde sen gece sokağa çıkamazsın, o yüzden milliyetçilik ve vatan sevgisi konularına girmeyelim, sınıfta kalma.
    Zorunlu askerlik yaptığınla övünmeye çalışmandan anladım vatan sevgisinde kimin sınıfta kaldığını. Ben heryerde sokağa çıkarım ya ben ölürüm yada bana engel olmaya çalışanlar benim topraklarımda bana kimse engel olamaz.
  • 10-04-2023, 20:50:04
    #31
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hamdolsun artık gemi kemireceğiz aç kalmayacağız.
    Sen soğan kemir kardeş aç kalma.
  • 10-04-2023, 20:51:48
    #32
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinde silah yoksa dünyanın en zengin ülkesi olsan bile yaşayamazsın, Dünyanın en zengin ülkesi bile hergün daha çok silah üretiyor.
    Sen gündeminde soğanı başta tutabil diye TSK orda ülkeyi koruma mücadelesi veriyor, Zayif bir TSK ile gündeminde soğan değil hayatta kalma korkusu olur, tabi sen bunu zaten bilipde insanları aptal yerine koymaya çalışan bir provakatör olduğundan sana diyecek bişeyde yok.


    belliki sen zortingen olalı çok olmuş bu konular sana eetki etmez.

    Saçma sapan hamaset yapmanın alemi yok.
    Bu ülke bu kadar silah üretemiyorken de bu ülkede güvenle soğan alınıp satılıyordu.
    Üstelik daha ucuza alınıp satılıyordu. Hatta fakir soğan ekmek yer denirdi.
    Bu ülkenin hayatta kalma korkusu yok, sizin iktidarı kaybetme korkunuz var.

    Bir iktidar ile şuursuzca akla mantığa eğitime dayanmayan bir duygusal bağ kurmuşsunuz.
    İktidarı kaybetmeyi ülkeyi kaybetmek zannedecek kadar kendinizi şuurunuzu kaybetmişsiniz.
    Bu ülke kendi silahını üretemiyorken de ülkeyi koruymayı becerdik.

    Bu ülke silah üretemiyordu ama 4 milyon mülteci sınırdan elini kolunu sallaya sallaya girip vatandaşlık alamıyordu.
    Siz ülkeyi korumanın ne demek olduğundan bile haberdar değilsiniz.

    Bu zırva milliyetçi hamasetiniz ile ülkeyi Kuzey Kore haline getiriyorsunuz adım adım.
    Bir ülkenin neden silaha ihtiyacı vardır?
    İnsanlarının özgürlüğünü, demokrasisini, adaletini, refahını ekonomisini korumak için.

    Eğer ekonomin, özgürlüğün, adaletin refahın zaten yerleydeyse o silahlar sadece iktidarı korur.
    Allah akıl fikir versin.
    İnşallah bir gün siyasetçilerin dostunuz olmadığını, oy verdiğiniz siyasetçilerin ble ülkenin ikbalinden önce kendi ikbalini düşüneceğini anlarsınız.

    Hiç bir siyasetçi senin ikbalini ve senin ülkenin ikbalini kendi ikbalinden önemli görmez.
  • 10-04-2023, 20:55:28
    #33
    KOZBA.NET
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunlu askerlik yaptığınla övünmeye çalışmandan anladım vatan sevgisinde kimin sınıfta kaldığını. Ben heryerde sokağa çıkarım ya ben ölürüm yada bana engel olmaya çalışanlar benim topraklarımda bana kimse engel olamaz.
    Yaşım 30, üniversite mezunuyum sence 15 ay askerlik yaptım derken zorunlu mu yaptım? Kitap oku makarna yemeyi azalt, beynine biraz protein girsin.
  • 10-04-2023, 20:58:10
    #34
    Helal olsun türkiye şahlanıyor
  • 10-04-2023, 21:04:49
    #35
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bide bunu gör
    https://www.dailymotion.com/video/x6rsrwh
    ülkenle gurur duymayı öğren.
    aradan 22 yıl geçti değişen tek şey bir başbakanın yanına böyle yaklaşamıyor hiç bir muhalif
  • 10-04-2023, 21:05:04
    #36
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ya her gün herşeye zam yapılan ülkede amerikaydı zaten, hangi hayal aleminden çıktında geldin bilmiyorum ama hiç bişey bilmiyorsan aç
    https://www.youtube.com/watch?v=DyPnG2lRIIs
    bu filmi izle nerden geldiğini hatırlatır. Ekonomi konusunda son konuşacak partiler chp,dsp,anap gibi partilerdir boş yapmanın anlamı yok. https://tr.wikipedia.org/wiki/57._T%...%C5%9Ft%C4%B1r. al buda insanları soğana muhtaç eden son nesil.
    Yaşım 44.
    Bana ukalalık yapacak durumda değilsin.
    57. hükümet iktidardayken ulusal bir kanalda muhabirlik yapıyordum.
    Şu anki ekonomik veriler 2001 krizinden beter durumda.
    Sadece sen ekonomik okur yazarlığa sahip olmadığın için ülkenin durumunu anlayacak kapasitede değilsin.

    O dalga geçtiğiniz zamanlardan daha beter günler geliyor sayenizde.
    Ellinizde hiç bir ekonomik başarı kalmadığı için 3-5 ssavunma sanayi projesi yakaladınız mı uyduruk propogandanıza başlıyorsunuz.

    Hastanelerde randevu bulunmuyor.
    Kurlar yüzünden eczanelerde bulunmayan ilaçlar var.
    Kiralayacak ev bulunmuyor.
    Galerilerde sıfır araba bulunmuyor.
    Soğan peynir gibi en temel ürünlerin fiyatları uçmuş gitmiş.
    Merkez Bankasının net rezervleri -60 milyar dolarları aştı.
    Enflasyon %100 üzerinde gidiyor.

    Eski Türkiye ile yeni Türkiye arasında tek bir fark var.
    Eskiden devlet enflasyon rakamlarını açıkladığında insanlar bu rakamdan şüphe duymazlardı.

    Bu ülke bir gün yıkılırsa senin gibi kendini vatansever diğer herkesin vatan haini olduğunu sanan şuursuzlar yüzünden yıkılacak..