• 10-04-2023, 16:03:06
    #10
    Saman dese idin çok kişi beğenirdi
  • 10-04-2023, 16:04:30
    #11
    Vatana millete hayırlı olsun.
  • 10-04-2023, 16:05:36
    #12
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olumsuz yorum değil ki üzücü bir durum tüm malzeme türk olsa türkiye de yapılsa fabrika olsa iyi değil mi bu şekilde olsa tebrik edeyim ama değil buda üzücü bir durum maleesf
    Sonuçta yapılıyor mu yapılıyor, başkaları gibi en azından heykel yapmıyor
  • 10-04-2023, 16:06:39
    #13
    Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.
  • 10-04-2023, 16:21:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    İlgili Gemiyi bizzat gezme imkanım oldu, ülkeye yapılan en değerli yatırımlardan bir tanesi içerisinde 2 tane tam teşekkürlü cerrahi hastane var tanklar, zırlı araçlar efsane.
    Bu geminin içme suyunu bizim tedarik ettiğimiz su arıtma sistemi karşılıyor bu arada.
  • 10-04-2023, 18:38:05
    #15
    Devlet sağolsun, hamdolsun bu günleri bizlere yaşatanlara. Biz razıyız.
  • 10-04-2023, 18:45:33
    #16
    Gündemimiz soğan diyenler henüz konuya teşrif etmemiş.
    Vatana millete hayırlı olsun daha büyüklerini üretmeyi Allah nasip etsin.
  • 10-04-2023, 18:52:43
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya neden hemen olumsuz yorum hocam şimdi birieu yazacam sana zoruna gidecek
    Hocam kötü yorum yapmamış. Amerika sayesinde ürettik demek istiyor. Vermedikleri için silah üreticisi yaptı bizi
  • 10-04-2023, 18:53:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    AbdullahHas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bununla ilgili hazırlamış olduğum reels çalışmasını paylaşmak isterim

    https://www.instagram.com/p/Cq2sIkpPxsV/

    umarım beğenirsiniz..
    Harika