• 10-04-2023, 06:18:32
    #1
    herkes bir şeyler paylaşsın o eski anılarımızı tekrar yakayalım.


    https://www.youtube.com/watch?v=HfGrFNACSK8


















































  • 10-04-2023, 06:24:50
    #2
    HOCAM KAPANIŞ YAPIYORUM NOSTAJİK OLSUN





  • 10-04-2023, 06:28:24
    #3
    Kurumsal PLUS
    Keşke yeniden MSN’ye erişebilsek su dolu balon fırlatabilseydik birbirimize
  • 10-04-2023, 06:29:16
    #4
    Gracious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke yeniden MSN’ye erişebilsek su dolu balon fırlatabilseydik birbirimize
  • 10-04-2023, 06:43:36
    #5
  • 10-04-2023, 06:49:17
    #6
    Kediye kafa tutan psikopat fare
    Zenci mahallesindeki solaryumcu
  • 10-04-2023, 06:56:51
    #7
    Yaramızı destin arkadaş..
  • 10-04-2023, 07:20:42
    #8
  • 10-04-2023, 07:23:32
    #9


    '' bu kadar sık titreşim gönderemezsiniz'