• 08-04-2023, 16:16:27
    #1
    Merhaba forumda *********** , dolandırıcılık kelimeleri yasaktı sansür atıyordu ama şuan bende sansürlemiyor. Acaba bir hata mı var yoksa bilerek yapılan bir şey mi?
  • 08-04-2023, 16:18:47
    #2
    @Bip;
  • 08-04-2023, 16:18:52
    #3
    Deneyelim hocam
    ***********
    ***********
    dolandırıcılık
    Dolandırıcılık
    Düzenbaz
    sahtekar
    • yaziliman
    yaziliman bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-04-2023, 16:19:33
    #4
    r10 ve *********** kelimesini google yan yana indexlemesin diye alınmış bir önlemdi diye hatırlıyorum. Artık bir çok insan r10'un güvenilirliğini biliyor. Bu nedenle sansür ortadan kalkmış olabilir
  • 08-04-2023, 20:16:38
    #5
    Administrator
    Daha önceden gençler zarar görmesin diye engelliyorduk.
    Çünkü başlarına geleceklerini bilmeden, hesap etmeden büyük firmalara ağır itham ve hakaretlerde bulunuyorlardı.
    Artık herkes bilinçli bu yüzden yazdıklarının sorumluluklarını biliyorlar diye kaldırdık sansürü.