• 07-04-2023, 12:28:13
    #1
    Depremden dolayı Turkcell simkart değiştirme ücretsiz diyorlar kışla caddesindeki bazı telefoncular açıldı diye duydum kışla caddesinde yetkili Turkcell bayi var mı
  • 07-04-2023, 12:34:03
    #2
    Kışla caddesimi kaldı
  • 07-04-2023, 12:36:23
    #3
    geçen taksiyle doğa cad AVM ye gittiğimde çoğu dükkan açılmıştı o kadar kötü görünmüyordu
  • 07-04-2023, 12:55:37
    #4
    OHAL bölgesinde ücretsizmiş Turkcell i aradım MT söyledi, açık bayi bulabilirsem iş bayide biter tabi