• 03-04-2023, 20:58:53
    #1
    Bir kadının görünümünün, yüzünün çok güzel olmasını mı yoksa kalbinin çok güvenilir, güzel olmasını mı tercih edersin?
  • 03-04-2023, 20:59:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kalbi daha önemli tabikide.
  • 03-04-2023, 21:00:24
    #3
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Yüzü çok güzel olanın kalbi hiç güzel olmadı. Kalbi güzel olan diyorum güzellik gelip geçici.
  • 03-04-2023, 21:00:54
    #4
    Sevdiğiniz insanın kalbi güzel olması gerekir, zaten siz baktıkça her saniye güzelleşir
  • 03-04-2023, 21:01:18
    #5
    Ne yüzü ne kalbi reis mantıklı düşünebilmesi en doğrusu
  • 03-04-2023, 21:02:44
    #6
    zekası.
  • 03-04-2023, 21:03:01
    #7
    Güzellik hem göreceli hemde önemli bir kavramdır fakat iç güzellik olmayınca ha yüze bakmışsın ha çöpe.
  • 03-04-2023, 21:03:04
    #8
    İlk görüşte görüntüye bakıyor herkes insanı tanımadan yüzüne aldanıyoruz doğal olarak.
    O yüzden iyice tanımak lazım insanları kim olursa olsun dış görünüşe aldanmamak lazım.

    Örnek ;
    Uğur böceği gördüğümüzde severiz, Karafatma böceği gördüğümüzde iğreniriz

    Bu tamamen dış görünüş ve yargılama olayıdır.
  • 03-04-2023, 21:03:09
    #9
    Başka seçenek yok mu