Bir kadının yüzü mü, kalbi mı?
17
●430
- 03-04-2023, 21:00:24Yüzü çok güzel olanın kalbi hiç güzel olmadı. Kalbi güzel olan diyorum güzellik gelip geçici.
- 03-04-2023, 21:03:01Güzellik hem göreceli hemde önemli bir kavramdır fakat iç güzellik olmayınca ha yüze bakmışsın ha çöpe.
- 03-04-2023, 21:03:04İlk görüşte görüntüye bakıyor herkes insanı tanımadan yüzüne aldanıyoruz doğal olarak.
O yüzden iyice tanımak lazım insanları kim olursa olsun dış görünüşe aldanmamak lazım.
Örnek ;
Uğur böceği gördüğümüzde severiz, Karafatma böceği gördüğümüzde iğreniriz
Bu tamamen dış görünüş ve yargılama olayıdır.
