• 01-04-2023, 14:18:17
    #1
    Üyeliği durduruldu

    https://www.r10.net/cs-go/3575247-10...0465039-a.html

    Konumuzu tam 1 ay once açtık bıçağımız 2000 TL idi. Şimdi bıçağımız 215 dolar 4000 TL


    https://steamcommunity.com/market/li...red)?l=turkish

    Yatırım tavsiyesi değildir.


    Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz.
  • 01-04-2023, 14:19:03
    #2
    Düşedebilirdi.
  • 01-04-2023, 14:19:35
    #3
    Steam skinleri bi anda artış yapıyor gerçekten, rust blackout setim vardı ilk çıktığında tüm seti 500₺ gibi paraya almıştım şimdi 4-5bin tl arasında değişiyor
  • 01-04-2023, 14:20:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Steam skinleri bi anda artış yapıyor gerçekten, rust blackout setim vardı ilk çıktığında tüm seti 500₺ gibi paraya almıştım şimdi 4-5bin tl arasında değişiyor
    Pasif gelir 😂
  • 01-04-2023, 14:20:49
    #5
    CS2'nin haberi ile de etkilenmiş olabilir piyasa bence, ki daha da etkilenir gibi 😅
  • 01-04-2023, 14:20:56
    #6
    Google ADS & SEO ❄️
    Pasif gelirin anlamını öğrenmeniz lazım
  • 01-04-2023, 14:20:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşedebilirdi.
    Neden düşsün dolar çıkıyor Steam neden düşürsün güzel 1 Nisan sakasiydi.
  • 01-04-2023, 14:21:32
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pasif gelir bu değil
  • 01-04-2023, 14:21:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    thekezzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CS2'nin haberi ile de etkilenmiş olabilir piyasa bence, ki daha da etkilenir gibi 😅
    Bende 8 k bekliyorum.
    Ali_Eser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasif gelirin anlamını öğrenmeniz lazım
    1 Nisan diye o anlamda açtım hocam biliyorum yoksa sorun yok yani.