• 25-03-2023, 18:23:36
    #19
    2. tura İnce ile kalacağız inşallah.
  • 25-03-2023, 18:24:52
    #20
    Üyeliği durduruldu
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KK inceye bakınca ümitlerim yerin dibine giriyor . Çünkü seçimi kaybetmek adına herşeyi yapıyorlar
    Haklılık payınız var hocam umarım öyle olmaz
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %3 alırsa kendi için tarih yazmış olur
    Bana da maks 5 geliyor hocam
  • 25-03-2023, 18:41:08
    #21
    %4 İnce alır, %1 Oğan alır, %39 c ittifakı alır, %56 m ittifakı alır kısacası imza mevzusu sonucu etkilemez. Verdiğim oranları seçimden sonra aleyhimde delil olarak kullanabilirsiniz bak böyle demiştin böyle oldu demek için. Yıllardır siyasetin epey içindeyim ve şimdiye kadar pek yanılmadım. En fazla yanıldığım 2 seçimden birinde Referandum az farkla mühürsüz 2,5 milyon oy ile sonuç değişmişti, diğerinde ise önceki dönem Ankara büyükşehir seçimiydi ki zaten orada ağır bir şaibe döndüğü bu hafta bile youtube üzerinde konuşuluyor.

    Meral hanımı pek sevmem ama bir söylemi var altına imzamı atarım, " kazanacak aday " vurgusu çok önemli çünkü insanlar oyları boşa gitsin istemiyor. Darbecilerin koyduğu seçim barajı bu yüzden var, %2-3 oyu olan partilerin barajı geçemeyeceğini düşünen seçmeni kendilerine çekmek için o baraj anlamlı seviyelere indirilmiyor veya komple kaldırılmıyor. İnce iyidir hoştur ama bir önceki seçimde aldığı oyu ismi ile aldığını sanıyor, arkasındaki parti amblemini yok sayıyor. Kazanacak aday önemli, işte bu yüzden İnce'nin kazanamayacağının farkında olanlar seçim gününe kadar kazanma ihtimali olan diğer 2 aday arasında kararlarını verebilirler, bu hep böyle oldu. A partisine oy verecektim ama barajı geçemeyecek, o zaman B partisine vereyim hem barajı geçebiliyor ve C partisine göre bana daha yakın, oyum boşa gitmesin en azından mantığı vardır bizde. Son gün insanlar bir karar verecek, ya sağa sapacaklar ya sola, ortadan gitmek istiyorlar ve alternatif görmek istiyorlar ama ortadaki yol tıkalıysa yan yollardan birine mutlaka sapılır, bu işi doğasında var. Diğer 4. adaya zaten hiç girmiyorum bile, %1 çok iyimser tahmin hatta ama c ittifakında olmaktan hoşlanmayan aynı tabanda olan küskünleri de kendine çekebilir, son güne kadar çok renk vermez o cephe. Sözün özü 4 aday bile çıksa bana göre aday sayısı 2dir, bakın az kalsın 5 olacaktı biri istediğini aldı çekildi kenara, seçilemeyeceğini bilen diğer 2 adayın amaçları daha farklı. 100 bin imzaya zor ulaşan biri neden %30 oy alacağını söyler? Çünkü bizim baraj problemimiz yok, oyunuz boşa gitmeyecek diyen siyasiler ile aynı mantığı kullanır. Bana oy verin ben seçileceğim, valla %2-3 lerde kalmam oyunuz boşa gitmez demeye getiriyor ama bu güne kadar çok duyduk, %25 oyumuz var diyen birinin 400-500 imzayı zor topladığını gördük mesela, alacağız demek ile almak arasında çok büyük bir fark var. İnceciler alınmasın lütfen, objektif bir oran verdim partisi o oranın yarısını anca alır yani partisinin 2 katı oyu var bunu da söylüyorum, sonuçta hep birlikte izleyip göreceğiz.
  • 25-03-2023, 18:53:51
    #22
    CHP kim ne derse desin örgütlü ve köklü partidir.
    İnce iyi siyasetçi ama yuzde 30 u dediği gibi kendisi tek başına değil parti desteği sayesinde aldı.

    Ama seçim gecesi kaybolduğu için çok kişiyi küstürdü
    şimdi CHP benim için bir şey yapmadı ki gibi sözlerle
    yine çok kisiyi küstürdü.

    benim tahminim seçime girmeyecek ve Kemal Kılıçdaroğlu na destek verecek.
  • 25-03-2023, 18:55:10
    #23
    Üyeliği durduruldu
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CHP kim ne derse desin örgütlü ve köklü partidir.
    İnce iyi siyasetçi ama yuzde 30 u dediği gibi kendisi tek başına değil parti desteği sayesinde aldı.

    Ama seçim gecesi kaybolduğu için çok kişiyi küstürdü
    şimdi CHP benim için bir şey yapmadı ki gibi sözlerle
    yine çok kisiyi küstürdü.

    benim tahminim seçime girmeyecek ve Kemal Kılıçdaroğlu na destek verecek.
    İzliyoruz bakalım hocam
  • 25-03-2023, 19:04:27
    #24
    İnce yüzde 5 maximum oy alır. Chpli Yüzde 90 buna vermez.
    Bakın görürsünüz. Sosyal medyada orda burda kendisini savunanlar hep akpli çoğunlukla.
    Akplilerin şuan kendisini savunduklarına bakmayın. Seçimde Reise verecekler.
  • 25-03-2023, 19:05:19
    #25
    Şuanda bile Masadaki ortakların 4'dünden fazla oy almış daha nolsun.
    ilk tur için t...lerle aynı masaya oturmadı ikinci tura kalırsa Allah bilir.
  • 25-03-2023, 19:05:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnce yüzde 5 maximum oy alır. Chpli Yüzde 90 buna vermez.
    Bakın görürsünüz. Sosyal medyada orda burda kendisini savunanlar hep akpli çoğunlukla.
    Akplilerin şuan kendisini savunduklarına bakmayın. Seçimde Reise verecekler.
    Muhtemelen benim de düşüncem bu yönde
  • 25-03-2023, 19:18:13
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda bile Masadaki ortakların 4'dünden fazla oy almış daha nolsun.
    ilk tur için t...tlerle aynı masaya oturmadı ikinci tura kalırsa Allah bilir.
    Yorumda 2. Kısımdaki bir kelimeyi silerseniz çok iyi olur forum kurallarına aykırı olabilir