• 21-03-2023, 22:24:08
    #1
    Merhabalar Allah hepimize sağlık versin

    iki uc gundur grip atesim ve öksürüğüm var

    biraz iyiyim ne önerirsiniz dostlar

    hastaneye gitmeyi sevmem 😂🙏
  • 21-03-2023, 22:24:52
    #2
    İstirahat.
  • 21-03-2023, 22:25:23
    #3
    Doktor.
  • 21-03-2023, 22:25:33
    #4
    nane limon
  • 21-03-2023, 22:28:44
    #5
    Bol acılı tarhana çorbası, sonrasında bir yorgan bir battaniye altı film, uyumadan çok sıcak bitki çayı, benim hep uyguladığım yöntem. Geçmiş olsun
  • 21-03-2023, 22:28:49
    #6
    Bişey öneririmde ban yemek istemiyorum kırmızı reçeteli olduğu için
  • 21-03-2023, 22:29:44
    #7
    Hastaneye gitmeyi neden sevmiyorsunuz ? Ben bunu çözemedim bir türlü, babamda aynı böyle geçen ay kafasına ağaç düştü ne kadar zorlarsak zorlayalım götüremedik hastaneye. Geçmiş olsun.
  • 21-03-2023, 22:30:29
    #8
    Geçmiş olsun. Telefon veya bilgisayar ekranına fazla bakma, ağrı yapar. Bol bol su iç hocam.
  • 21-03-2023, 22:31:58
    #9
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Doruk hastanesi - serum